Skocz do zawartości

Sintra sprężyny tył.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prośbę, czy któryś z kolegów mógłby sprawdzić grubość sprężyn z tyłu oraz ilość zwoi.

 

Przyglądając się innym Sintrom stwierdziłem iż mam znacząnco mniejszy prześwit.

Pewnie dla tego wszystkie progi i nierówności są moje :lol:.

Ponieważ i tak zbliża się czas wymiany amortyzatorów tylnych chciałbym coś też zrobić ze sprężynami.

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Grubość to 15mm a zwojów jest pięć liczone od dołu od początku ku górze.

Ale ja ma amortyzatory pompowane więc może być różnica w normalnych(ale nie musi)

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kaski ! Istotnie-jest różnica w grubości sprężyn-3.0 ma 15 mm ( 2.2 d-z wiadomości powyżej wynika,że też). 2.2 ma sprężyny o ok.2 mm cieńsze. Przerabiałem to jak mi jedna strzeliła i przysłali mi od 3.0. Jak wozisz ciężary-możesz pokusić się o wymianę na grubsze.Przy normalnej eksploatacji-mogą być za sztywne.Pozdrówka!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może najpierw wymień same amortyzatory i wtedy zobaczysz czy ci się auto podniesie czy nie.

Jak miałem mazdę to po wymianie amorków podniosła się ponad pięć centymetrów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Niechce zakładać nowego tematu

moje pytanie brzmi czy jesli są wybite amorki tył to buda bedzie sie kiwała na boki np:

podczas zamykania drzwi siada nisko ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Raczej masz zjechane sprężyny.Pojedź do diagnosty niech Ci przetrzepie tyl na wytrząsarce i będziesz mieć jasność. Sprawdzi Ci odrazu gumy na tylnych wachaczach.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Narazie niczego nieszukaj jak niemasz 100% pewności. Diagnoza to koszt ok 30zł i będziesz mieć pewność , a tak nakupujesz gratów a problem pozostanie nierozwiazany.

To tylko moje przypuszczenie i wcale niemusi być celne . Po diagnozie będziesz szukac części , nigdy nierób odwrotnie ,chyba że masz dużo kasy .

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nakupujesz gratów a problem pozostanie nierozwiazany.

Też kiedyś chciałem wymieniać amortyzatory, tylko że z przodu sądząc że są zużyte, bo rzucało samochodem w większych kałużach i na nierównościach.

Okazało się że to tylko ich górne mocowania były zużyte. :D

Jedyny mankament to, to że autko stało na warsztacie kilka dni dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności