Skocz do zawartości

wali kierownica


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem , niezaleznie na jakim aswalcie przy 95-115km/h strasznie drzy kierownica! jak pokonam bariere 115 to do 170 nic sie nie dzieje ! co to może byc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak: zamieniłem tył na przód to miej waliło(ale waliło) na tych oponach ale po przejechaniu pare km znów zaczeło bardziej walić! już nie moge tak jeżdzic! jesli cos z zawieszeniem nie jest tak todlaczego po przekroczeniu 115 km/h przestaje walic??

może jakies sugestie co sprawdzic? luzów na kółku raczej dużych nie ma!

 

[ Dodano: Nie Sie 24, 2008 13:58 ]

opony też nie sa stare :lol: bieżnik maja z 7 mm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie ma czy nie ma ??

wywaz kola

sprawdz czy nie maja bicia mimo wywazenia (krzywa felga)

i czy nie ma uszkodzen opony

 

pozniej zawieszenie do sprawdzenia jezeli bedzie dalej nawalac

a co moze byc ??

koncowki drozkow i same drazki kierownicze

drazki stabilizatorow

swoznie wachacza

tuleje wachacza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie było i miałem do wymiany Sworzeń+ końcówka drązka.... przy okazji wywarzyłem koła.... i jest ok :lol: sprawdz to podjedz na tzrepaki i niech zobacza tak jak Ci napisał wyzej Gawlak :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu sie zgadzam... na przegladzie zalezy czy jest kolejka czy nie.... jak kolejka jest top rach ciach jeden siedzi i podbija dowody a drugi przepycha na szybciocha sprawdzajac :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli moge sie wtracic...moja znajoma miala podobny problem z tym ze u niej przestawalo drzec powyzej 80km/h.Przyczyna byly zle wywazone kola.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzorem kilku poprzedników: Wyważ koła!

 

Tym szczególniej, jeżeli dawno tego nie robiłeś, albo jeżeli ostatnio zaliczyłeś mocniejsze przytarcie kół (np. przy zblokowaniu), jeszcze bardziej, jeżeli opony są stare.

 

U ojca jak opony ciutkę się zestarzały, pod koniec każdego sezonu bicie stawało się wyraźne w okolicach 120-140km/h, potem ustępowało (Opel Vectra). Wraz z nastaniem nowego sezonu oponki wyważone przy wymianie zimowych na letnie - i problem znikał.

 

Podobnie w 18-letnim Nissanie Sunny, którego tymczasowo powożę - 13-letnie Dębice po jednym (!) awaryjnym hamowaniu zaczęły identycznie targać kierownicą.

 

(tu należą się pozdrowienia dla rowerzysty z Węgrowa i jego mądrej koleżanki, która wypchnęła mi go przed maskę w ostatnią niedzielę na obwodnicy miasta...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności