Skocz do zawartości

Relacja - Chip tunning Opel Astra GTC 1,9 150 KM -> 180KM


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

A mi tak się brewki podobają. Jakby to była jedyna zmiana to może i wiocha, ale jako jeden z elementów to jak najbardziej. U siebie będę zakładał i myślę, że będą dobrze pasowały do grilla (obwódka polakierowana w moim kolorze) i lotki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-181346
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

witam wiem że to stary temat ale mam pytanie czy po zmianie softu wzrosło zużycie paliwa i czy coś się rozpadło

 

/kic ja tez jestem ciekawy, i by inny admin nie usunal tego postu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-53143
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź! Seryjnie moment ma 170 Nm. Ciekawe czy podkręcenie o 20 Nm byłoby odczuwalne. Szkoda że to nie dieselek, wtedy na pewno byłoby warto. A z tym przyciskiem sport to dobrze odczuwałem, że nie tylko się zawias utwardza :-)

Nie świruj, nie domyślaj się, tylko podaj proces, jaki miałby się wydarzyć, żeby nagle w wolnossącej benzynie po wciśnięciu "guziczka" przybyło odczuwalnie mocy i momentu?

Zrobić w takim silniku +25KM i +30Nm samym softem to sprawa niewykonalna... nie porównujmy do turbo i tutaj obojętnie, czy benzyna czy diesel. Co zrobisz programem w wolnossącym? Zmienisz kąt wyprzedzenia, podlejesz, najwyżej odcinkę przesuniesz kawałek i co... i 20% przyrostu chcesz? W życiu nigdy. Jak byś do tego cały wydech zmienił i porzeźbił ze ssącym i przepustnicą i do tego strojenie, to może....

W XE z serii 150KM żeby zrobić 180KM nie obejdzie się bez wałków, wydechu i dobrego strojenia... sprawdzone dziesiątki, jak nie setki razy, a jedna wolnossąca benzyna od innej niewiele się różni, w zasadzie w ogóle.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-52445
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Seryjnie guzik ŻADNEJ MOCY nie dodaje, on tylko "skraca pedał gazu" który wyżej reaguje, co sprawia wrażenie większej mocy. W niektórych modelach wciśnięcie sporta utwardza również zawieszenie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-374167
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

jedna wolnossąca benzyna od innej niewiele się różni, w zasadzie w ogóle.

I tutaj się Mylisz, cała seria XE miała potencjał :D , niestety ekoteki, zwłaszcza seria Z z euro 4 to ekokibel i dramat dla tunerów

żeby cokolwiek zrobić trzeba drugą sondę oszukiwać

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-400206
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość Jędker83

Witam

 

opiszę po krótce swoję przygodę z astrą h 1,9 cdti 150 km 320 Nm

więc poszła mapa na uuuu nie wiadomo na ile bo nie zrobiłem Hamowni :( ale zakładamy że na ok 185 Km i 385 Nm

po jakimś czasie turbo zaczeło hałasować tzn dziwny odgłos przy spradniu z obrotów oddałem turbine do regeneracji okazało się że wałek miał już delikatny luz i trochę wirnik zaczął przycierać o odudowe - generalnie dopiero początek końca turbiny , turbo zostało zrobione ale zrobiliśmy hybrydę koło kompresji od 2,5tdi 6 łopatek (oryginał miał 4) w między czsie wymianiłem też filtr powietrza na k&n bawełniany , samochód po tych zmianach strasznie osłabł i dużo palił - pojechałem na strojenie moc i spalanie wróciło do normy (tzn spalanie bo moc nie wiem) po jakimś czsie poprosiłem tunera żeby mi jeszczę podlał paliwka i dał 0,1 bar więcej na turbo - zrobił wgrałem sobie mape i od grudnia 2011 roku auto smiga na tej mapie - oscylowaliśmy że ma ok 190 km i ok 410 Nm - do 1 maja tego roku pojechałem na hamownie i efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania pomiar bez sporta 197 km i 444 nm pomiar ze sprotem 200 km i 495 nm :))) tu wiele osób powie ale przecież dwumas nie wytrzyma , owszem na orginalnym turbo pewnie tak by było ale jak zmieniłem koło kompresji na większe to zwiększyła się turbo dziura tzn wszystko przeniosło się trochę wyżej bez sporta 444Nm pzy 2760 obr/min a przy sporcie 495 nm przy 2633 obr/min

 

Asterka codzienie jest w eksploatacji i narazie jest dobrze nawet bardzo dobrze oby tak zostało narazie ma przejechane 123 tys z czego ostanie 10 tys już po mapie zobaczymy czy przy 200 tys wykres z hamowni się bedzię bardzo różnił następnym razem wrzyce wam wykres z hamowni, generalnie jedyne co bym tam jeszczę zrobił to wydech cały od silnika ale to naraize nie teraz :)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-440176
Udostępnij na innych stronach

Gość Jędker83

a jeszczę zapomniałem dodać - jesli chodzi o kopcenie niewiele się różni od serii a spalanie z trasy 430 km - 330 km jazda 100-140 - 130 km 180-220 spalanie srednie z całej trasy 6/100 :)))

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12750-relacja-chip-tunning-opel-astra-gtc-19-150-km-180km/page/2/#findComment-440178
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności