Gość wild_elk Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 witam, regenerował ktoś z was może przekładnie? jeśli tak to jak się sprawuje ? moja po zregenerowaniu - wybiły sie tuleje i waliła przy jeździe po dziurach albo mocnym hamowaniu, po regeneracji było cycuś, po prosru cód, miód, malina, no i ok, minęlo troche czasu przjejechałem 8 tyś a tu kur.... znowu bije staram się w miare możliwości nie sprawdzac głębokości wszystkich zapadlin w jezdni, nie jeżdże po polnych drogach, więc chyba po tak niewielkim przebiegu nie powinno się dziac coś takiego ? aha jeszcze jedno, naprawa byla wykonywana w aso opla czy teraz jeśli mam wszystkie papiery to pójście do nich i przedstawienie im problemu coś da w postaci usunięcia tej usterki czy każa mi znowu wybulic 650 zeta za regeneracje lub powiedzą - kup pan nową ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 witaj, spokojnie możesz jeszcze raz zregenerować tylko musisz znaleźć dobrą firmę - w necie nie brakuje ogłoszeń. koszt regeneracji to ok 150 zł bez wspomagania i ok 300 zł ze wspomaganiem. u mnie -mam corse c 1.7 di- koszt regeneracji z demontażem i montażem wyniósł 300zł. wydaje mi sie ze 650 to dużo.przejechałem ok 10 tys. i wszystko jest w porządku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 witam przekładnia została drugi raz naprawiona w aso w "geście handlowym i trosce o klienta" taaaaaaa jasne s..nie w banie, ale tak odnośnie tego "gestu" to fakt był to gest z ich strony bo dowiedziałem się u nich w serwisie, że mimo naprawy w aso no ok jest gwarancja ale jeśli znowu sie tuleje wybiły to w sumie nie ma sensu jej naprawiać bo to bez sensu -pewnie znowu nie będzie efektu pożądanego i gwarancji nie ma ale wysłali pismo do centrali, odpowiedź centrali była pozytywna więc naprawili za frajer zdziercy, więcej do tych złodzieji nie jade   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Witam. Moim zdaniem najlepiej kupić używkę z auta z małym przebiegiem i gwarancją.Ta regeneracja niewiele daje jak się wkłada chińskie podzespoły.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam Może podepnę się do tego tematu. Mam problem z układem kierownicy, mianowicie jak puszczę kierownice przy wolnej jeździe odrazu odbija w lewo, także latwiej jest kręcić w lewo, a ciężej w prawo. Co jest powodem przekładnia, czy silniki od wspomagania. Może też ktoś miał taki przypadek???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam.Jeżeli masz dobrą zbieżność i nie masz wadliwych opon, bo tu wszystko trzeba brać pod uwagę to prawdopodobnie komputerek wspomagania .Znajduje się obok silniczka wspomagania pod kierownicą.Ale to tak tylko sugeruję.Najlepiej podnieść przód do góry i wtedy sprawdzić co się dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 a podpięcie do komputera wykaże czy ten komputerek jest nieteges??? I czy mogę sam sprawdzić błędy komputera??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.