Skocz do zawartości

Sworzeń wahacza - wymiana porady


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam zamiar wymienić sworznie w wahaczach w mojej viki i nie wiem jak się zabrać za bardzo, ponieważ stare sworznie są na nitach i w związku z tym mam pytanie. Czy ciężko się rozwierca nity da rade samemu zrobić czy lepiej do mechaniora

 

 

Poprawiłem liter. i ort/DAROMV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w kadecie obcinałem starą końcówkę żeby mieć dojście do nitów od góry. Później zeszlifowałem łby , podstawiłem lewar pod wachacz , wybiłem nity i po sprawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jest wymontować cały wahacz, zeszlifować nit z jednej strony i wybić podkładając pod poszczególne chociażby większą nasadkę. Dlaczego? - czasami mogą bardzo ciasno siedzieć, a wybijanie na wahaczu jeszcze na aucie może być dosyć utrudnione. W razie potrzeby możesz zrobić również porządek z tulejami jeśli to konieczne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności