Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Właśnie wróciłem z ASO Opla (to już drugie) i znowu nic, szukali 3 godz. i nic. Mój problem to drgania pojawiające się na kabinie podczas jazdy samochodu. Pojawiają się podczas przyspieszania, a już najwyraźniaj podczas przyspieszania jadąc pod górę lub z pełnym obciążeniem, czyli wtedy kiedy potrzebny jest duży moment obrotowy. Nie zależą od prędkości samochodu, a raczej od prędkości obrotowej silnika ok.1800-2400. Koła przerabiałem na wszystkie strony (zmiana kół, opon, kilkakrotne wyważanie), poduszki zawieszenia silnika sprawdzane przez 2 ASO. Co to może być? poprawiłem w tytule/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 kolego sprawdz przeguby w połosi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-241966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Miałem to samo...drgania są od zużytej półosi ale przenoszą się na budę gdy już poduchy wybite albo nawet zerwane... Ja do pełni szczęścia musiałem wymienić to w komplecie... Skoro u Ciebie niby poduchy są OK to zacznij od wymiany półosi... Nie kuś się na wymianę samego przegubu - ja znalazłęm kompletną półoś za niewiele ponad 300zł. powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-241957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A czy można ocenić stan przegubów bez rozkręcania ich? Podobno przy skręcie powinny stukać? U mnie nic takiego nie słyszę. Wczoraj gościu z ASO trzy razy jeździł tym samochodem, mówił, że nawet próbował oceniać bicie półosi i nic nie sugerował. Jak myślicie, czy należało by je rozkręcić, żeby zdiagnozować? Poza tym jeszcze zastanawia mnie to, że półosie są już za skrzynią biegów tzn. mają prędkość obrotową taką jak koła, a tu wydaje mi się, że drgania te bardziej zależą od prędkości obrotowej silnika, chociaż może się mylę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-241932 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 ...może się mylisz... Poobserwuj to - jeśli od obrotów silnika to i na postoju miałbyś drgania... U mnie nie stukał przegub - miałem wielki luz na przegubie wewnętrznym. Z wykryciem luzu na półosi nie ma żadnego problemu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-241739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a czy te drgania sa tylko przy okreslonej predkosci obrotowej czy w calym zakresie (powyzej 1800-2400)? a moze cos slyszysz jak dudni wydech? zakladam ze kolem ci nie bije (tzn ze kola sa dobrze wywazone) - w MKIII spotyka sie taki przypadek ze rezonuje uklad wydechowy (zle przymocowany) i drgania przechodza na auto... tylko gdybam ale moze to pomoze...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-241667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Były w zakresie 2000/3000, ustapiły po wymianie "sitka" w układzie wydechowym....ale pojawiły sie nowe w zakresie 1500/2000 lecz o innej częstotliwości. mniej uciążliwe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-235079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 W ostatnim czasie wyczaiłem, że na zewnętrznym przegubie prawej półosi mam niewielki luz obrotowy, którego nie ma na przegubie prawej półosi. Jak myślicie, czy to może być przyczyną tych drgań na kabinie? Co prawda na zakręcie nie słychać żadnych stuków, ale gdy jest w zakręcie a już szczególnie w zakręcie i pod górę, to drgania są najbardziej intensywne. Jeśli wymieniać, to czy lepiej wymienić przegub na nowy, czy całą półoś na używaną? pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-215976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam.Bicie karoserią w czasie jazdy powoduje często zepsuty przegub wewnętrzny.On nie będzie Ci stukał przy skręcaniu.Stukają tylko zewnętrzne.Przerabiałem te tematy kiedyś w audi,też rwałem sobie włosy z głowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-211403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam ! Mam podobny problem z drganiami w kabinie, chciałbym sie dowiedzieć , czy po wymianie przegubu problem znikł . Dodatkowo drgania są zauważlne przy rozruch silnika , czy to są poduszki silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13195-drgania-na-kabinie/#findComment-195006 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.