Skocz do zawartości

wymiana belek


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

ehehhe wiem... no moze źle to ujołem... chodziło mi o to abu od spodu tyez element został jakoś zakonserwowany aby nie było gołej blachy :wino: a z wierzchu to rzecz jasna ze po zakończeniu spawania najpierw podkład z farby a potem konserwacja :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mi się sypypała z prawej strony ale za w czasu zdarłem korozje do metalu czerwona farba i autobit i do dziś spokój , jak bym tego nie zrobił to za rok do wymiany ale to jest podobno jedna z wad corsy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi powiedział znajomy chlacharz ze najczestsza wada CORSY sa włąsnie rdzewiejace podłużnice, tylne nadkola :wesoly: tak wiec tamte miejsca trzeba porzadnie potraktowac konserwacja :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności