Skocz do zawartości

Brak mocy pomocy :<


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Parę godzin temu zostałem posiadaczem opelka frontery 98r 2.5 TDS. Wszystko jest super po za tym ze brakuje mi mocy powyżej 2tyś obrotów :wesoly: Przyspiesza dobrze aż do momentu gdy wskazówka obrotomierza przekroczy 2tyś obrotów tak jak by cos odcinało moc. Max prędkość jaką mogę osiągnąć to 100/110 km/h. Na każdym biegu silnik kręci się max do 3tyś mimo to że daję opór gaz to nie idzie wyżej :wino: . Na biegu jałowym i na przełożeniu 4L wkręca się normalnie. O co chodzi? Pomocy!

 

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 09:08 ]

Hmmm samo przeszlo 2 dni po wymianie filtra paliwa ...

 

[ Dodano: Wto Wrz 23, 2008 23:31 ]

...aha i jeszcze cos, Pan w serwisie sadzil ze to pompa paliwa siadla i bardzo sie zdziwil ze samo przeszlo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, najwidoczniej w czepku urodzony jesteś, a mianowicie ja już tak łatwo nie miałem.

Problem mam taki sam tyle, że auto to Vauxhall Frontera 2,3TD, ale to tutaj różnicy nie robi. PRzy dobrych wiatrach na 5 biegu i to jadąc z górki predk.max ~120km/h.

Obroty bardzo opornie przekraczają 3tyś.

Mam też dodatkowo problem z odpaleniem po 12-24h postoju - zapowietrzanie ukladu paliwowego, jednak to nie koliduje, a napewno nie ma bezposredniego wplywu na pierwszy problem(chyba).

 

Po sprowadzeniu auto przeszło pelna regulacje pompy, zaworow itp przez naprawde magika w tych sprawach, jednak nie wiedzial o w/w usterce braku mocy. Dodatkowo wymienilem filrt paliwa.

 

Problem juz 7 dni nie ustepuje i nie wiem co mu dolega. Do serwisu nie zaprowadzam, bo tylko wydam dodatkowe PLN.

 

Prosze o pomoc.

 

P.S Z racji, że instrukcji nie dodali na wyspach do samochodu gdy kupowalem, moze ktos orientuje sie w 100% co to za funkcja guzika na dole po prawej od kierownicy, podpisanego "T-gate Opener". Tylko sie domyslam ale nie chce strzelac. A i czy jak zarzuce naped [glow=red][shadow=red]4H[/shadow][/glow] na drugiej dzwigni to blokuje takze system różnicowy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Wtrysk sterujacy i przeplywomierz.

 

Ja bym sprawdzil to pierwsze, jedz do jakiegos elektromechanika samochodowego niech koles zmostkuje sie przewody z wtrysku sterujacego jakims opornikiem albo 2 albo 8 i jak bedzie chodzic to znaczy ze wtrysk, jak nie bedzie chodzil to znaczy ze przeplywomierz.

 

Przeplywomierz w taki sam sposob ci moze sprawdzic

 

Modowany przeplywomierz to 100pln

Wtrysk sterujacy to od 400-800pln w zaleznosci jakiej firmy i gdzie kupujesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności