Skocz do zawartości

Astra G problem z centralnym zamkiem z pilota


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem niedawno astre G 2.0 dti 99r , i sprzedawca powiedzial ze centralny nie otwiera z pilota poniewaz baterie padly cos czulem ze kreci cos ale kupilem auto. Baterie wymienilem i dalej nic dioda w kluczyku sie pali a auto nawet nie zareaguje. Mozecie mi pomoc co z tym da sie zrobic czy , moge sam cos podlubac czy lepiej nie wkladac rak i zaprowadzic do elektromechanika?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czułeś, że coś kręci, to mogłeś poprosić aby wymienił baterie skoro to była tylko kwestia baterii.

Jak się nic nie znasz na tym, to lepiej oddaj specowi od alarmów itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawlak ma rację to może być wina zimnych lutów...sam nie dawno miałem taki sam problem i nawet poruszyłem go na forum...Spróbuj najpierw zaprogramować centralkę z pilota, włóż kluczyk do stacyjki włącz zapłon i przyciśnij jeden z przycisków na pilocie w kluczyku wtedy rygle w drzwiach się zamkną i otworzą no i po problemie...jeżeli nie poskutkuje to znaczy że to napewno wina zimnych lutów..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło pójść coś w centralce sterownika, albo wystarczyło, że odłączyły się jakieś kable w wiązce połączeniowej. Niedziałający centralny zamek z pilota nie oznacza zawsze zimnych lutów pilota.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich dwóch pilotach były, to właśnie wyrwane podczas nieumiejętnej wymiany baterii przez pierwszego właściciela, nóżki łączące górę baterii z płytką. Wyciągnąłem płytkę z obudowy pilota polutowałem i śmiga. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło pójść coś w centralce sterownika, albo wystarczyło, że odłączyły się jakieś kable w wiązce połączeniowej. Niedziałający centralny zamek z pilota nie oznacza zawsze zimnych lutów pilota.

gdyby padla centralka to z klucza tez by byly jaja z zamykaniem

a mowa o zamykaniu z pilota

 

wiec klucz na pierwszy ogien

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich dwóch pilotach były, to właśnie wyrwane podczas nieumiejętnej wymiany baterii przez pierwszego właściciela, nóżki łączące górę baterii z płytką. Wyciągnąłem płytkę z obudowy pilota polutowałem i śmiga.

ja u siebie miałem tak samo

objaw był taki

przy kodowaniu pilot się uzbrajał i prze chwile działał ale jak przyszedłem po jakimś czasie to już nie działał i od nowa kodowanie. myślałem że to może być akumulator (słaby) ale to nie to

 

przy wymianie baterii w pilocie zbyt mocno pociągnąłem za obudowe i oderwała się ścieżka. jak nastąpiła chwilowa przerwa to pilot się rozkodowywał.

przylutowałem i jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności