Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Witam wszystkich...... Zakupiłem felgi alu 15` z oponami letnimi http://otomoto.pl/volkswagen-felgi-alu-4x100-195-r50-15-kola-felgi-opony-P108971.html ,pojechałem do ELEAR-u by mi je założyli sam niedałem rady,śruby w stalówkach strasznie się zapiekły. Okazało się że śruby są za krótkie oryginalne od stalówek więc kupiłem u nich śruby i zaczeli zakładać przód ok (jednak wyjeli pierścienie centrujące powiedzieli że niepotrzebne),a co do tyłu stwierdzili że jednak oryginalne moje śruby od stalówek będą dobre gdy wyjmą pierścienie centrujące(dzień wcześniej w wulkanizacji niedaleko próbowali założyć właśnie na tył i niedali rady na tych śrubach powiedzieli ze za krotkie,powiedzieli zebym kupil dluzsze)!! Ok podczas wymiany gdy obsługa pokręciła kolem widoczny byl DUZY opór podczas obracania kola,3 obroty i kolo stanelo)Ok pomyslalem ze fachowcy to wiedza lepiej.....Zaplacilem i pojechalem.... Po 1- auto jakby plywa Po 2- kierownica drży dość mocno(na kostce to już wogóle cięzko ją utrzymać) Po 3- słyszę podczas jazdy taki stłumiony szum.... Wydaje mi się że jednak te pierścienie centrujące powinny zostać,i raczej śruby oryginalne też zastąpić dluższymi(bo jak trzyma na 2,3 zwoje to jeszcze koło zgubię)i przedewszystkim dać do wyważenia bo znajomy-sprzedający zapewniał ze nietrzeba wywarzac bo u niego w golfie bylo ok... PROSZĘ WAS BARDZO O POMOC I PORADĘ..... Pozdrawiam i z góry wam bardzo dziękuje....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 pierscienie musza byc bez tego kolo trzyma sie tylko na srubach a to nie jest bezpieczne sruby tez musza byc dluzsze 2-3 zwoje ?? kurna co to za warsztat ?? a wywazyc dla swietego spokoju mozesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/#findComment-238913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 A no widzisz niby znają się na rzeczy,warsztaty w calej Polsce atu fuszerka na wysokim poziomie:(....Fuck this Elear:) Kurczę dziękuje ci za info,jednak jakie pierścienie dobrać,znam średnicę piasty ale gorzej z felgą czy po prostu zdjąć i zmierzyć suwmiarką otwór.....?? A jeszcze proszę o odpowiedz w sprawie tego drżenia kierownicy czy to normalne że ''na kostce''ciężko ją utrzymać w dłoniach:)drży jak skurczybyk,na asfalcie już nie tak mocno jednak gdy puszczę kierownicę wyrażnie widać że się trzęsie..... I do tego ten dziwny stłumiony szum ....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/#findComment-238850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 na 4 sruby masz 56,6 mm na 5 jest 65,1 mm to w oplu do VWeja poszukaj na necie albo sam zmierz jak chcesz pierscieni jest od groma na allegro co do drgania wywazyc opony to podstawa ale to i tak dopiero jak bedziesz mial wszystko co potrzebne do montazu teraz moze to byc spowodowane brakiem wlasnie pierscieni co do szumu jedyne co moze byc to opony plywanie i temu podobne to moze byc przez szerokosc opon wczesniej miales wezsze ?? to teraz sie przyzwyczaj do tego co jest szersze opony niestety to powoduja szczegolnie jak auto nie ma wspomagania albo sie smigalo dosc dlugo np na 175 teraz bedzie roznica w koleinach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/#findComment-238844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Zgadza się cały czas jezdziłem (ze wspomaganiem)na 175 14` teraz jest 195 15` niski profil w miarę...... O.k to zrobię jak piszesz kupię pierścienie zamontuje,pojade wyważyć koła i zmienie z tyłu śruby z tych co mi wrzucili z poprzednich oryginalnych stalówek na dłuższe..... A z oponami to masz rację dziś obejrzałem koła z każdej strony i w dwóch po pierwsze bieżnik troszku zjechany a po drugie na jednej oponce mała bulwa:(...... Widzisz a jak z tym mierzeniem,bo w ogłoszeniu niby napisał że od VW ale to są Alu BORBET więć.... .....Więc zmierzyć otwór i pod taki brać pierscienie tzn,z moich 56`6 na .....średnicę otworu alu? Dziękuje ci kolego za pomoc i.....dokształcenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/#findComment-238532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 zmierzyć otwór i pod taki brać pierscienie tzn,z moich 56`6 na .....średnicę otworu alu?dokladnieszukaj przejscia z opla na VWeja borbet nie borbet robi felgi do wielu aut nie tylko do opla skoro zjechane i bulwa to opony masz do wymiany niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/#findComment-238524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 No tak oponki do wymiany,ale to już na wiosne....(brak funduszy tymczasowo),i tak zaraz trzeba będzie zmienić na stalówki.......Dzięki wielkie jeszcze raz.......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13561-dr%C5%BCenie-kierownicydziwny-st%C5%82umiony-szum/#findComment-238467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.