Gość Rauxel Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Okej, czy podobne objawy dotycza silnika X12XE ? Moj klepie jak karabin (jakby lancuchem ktos w metalowa obudowe uderzal) tylko, jak przejade sie latem po autostradzie powyzej 100 km z predkoscia ~120 km/h. W miescie, poza miastem (do 100 km/h) i zima problemu nie ma. Rozrzad ? Autko ma 120 tysiecy na liczniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Tak podobne objawy też dotyczą silnika x12xe . Jest tam montowany dokładnie ten sam rozrząd , choc problemy z nim własnie w tym silniku wystepowały rzadziej niz 1,0 12V . Najlepiej osłuchac go na biegu jałowym , gdy jest porządnie rozgrzany .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rauxel Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Sek w tym, ze nigdy mi sie nie zagrzal mocniej, niz te 96 stopni (chyba, ze skwar w lato i stanie w korku, ale wtedy sie zalaczal wentylator). W trasie ma zwykle okolo 93*C, tak na autostradzie jak i drodze krajowej. Problem pojawia sie tylko, gdy jest cieplej i jade dluzej jednostajna predkoscia powyzej setki. Jak klepanie sie pojawi, wystarczy przejechac sie 5 - 10 minut po miescie (np. zjezdzajac z autostrady) i klepanie ustaje. Procz tego silnik jest w bardzo dobrej kondycji, nie kopci, zapala na dotyk, nawet po mroznej nocy pod blokiem. Edytowane 7 Grudnia 2012 przez Rauxel   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1987_87 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Objawy zużytego rozrządu w 1,0 12V: - praca podobna do diesla lub strzelania z karabinu maszynowego na gorącym silniku , - dosyć mocno odczuwalne drgania całej karoserii a zwłaszcza w środku na biegu jałowym (luzie), - czasami falowanie obrotów na biegu jałowym , - szarpnięcia przy zmianie biegów lub przy hamowaniu silnikiem , - mozliwe problemy z odpalaniem . Zlekceważenie wyżej wymienionych objawów , a przede wszystkim pierwszego , skonczy sie wczesniej czy później , przeskoczeniem lub zerwaniem łańcucha i zniszczeniem silnika . Przebieg nieważny ,w tym silniku bardzo często łańcuch pada juz po 60 tys km , ale zdaża sie , ze wytrzymuje o wiele dłużej . silniczek jest bez kolizyjny aco do tego to moj przeskoczyl o 4 oczka a silnik pracowal idealnie po zdemontowaniu pokrywy rozrzadu okazalo sie ze napinacz przepuszcza (hydrauliczny) a dokladnie spręzyna ktora jest w nim pod wplywem temperatury traci swoje wlasciwosci sprezyste i lancuszek jest luzny na wale ja mialem zaledwie rozciagniety lancuszek o pol cm od orginalnego kola byly ok i slizgi ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1987_87 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Tak podobne objawy też dotyczą silnika x12xe . Jest tam montowany dokładnie ten sam rozrząd , choc problemy z nim własnie w tym silniku wystepowały rzadziej niz 1,0 12V . Najlepiej osłuchac go na biegu jałowym , gdy jest porządnie rozgrzany . nie ma znaczenia czy jest rozgrzany czy zimny slychac odrazu jak ktos ma troche praktyki w mechanice powinien odrazu rozpoznac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1987_87 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 po wymianie rozrzadu jesli nie ustanie to klepanie to znaczy ze trefna jest ktoras panewa albo popychacz hydrauliczny jak go nazywaja w moim pojawilo sie po jakims czasie po wymianie rozrzadu jak chcesz to remont kapital glowicy ale ga nie warta swieczki moim zdaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 silniczek jest bez kolizyjny Nie siej herezji na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 silniczek jest bez kolizyjny aco do tego to moj przeskoczyl o 4 oczka a silnik pracowal idealnie miałeś farta, poczekaj aż znowu przeskoczy to zabaczysz jaki jest bezkolizyjny....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.