Skocz do zawartości

Mam problem z obrotami i mocą na benzynie. omega 2.0 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

no to pieknie sie dales wycyckac

ja bym zrobil inaczej

zadzwonil przy nich do ASO opla

zapytal o to samo co tu na forum

i przekazal mechanikowi telefon

 

nie placi sie za cos co nie jest wymagane do wymiany elementu

ja bym nie odpuscil

 

do wymiany rozrzadu tez klime demontuja ??

papraki na maxa

zwalanie ze nie ma miejsca to nie jest tlumaczenie

bo w takim wypadku

w V6 bym musial za kazdym razem wyciagac obie chlodnice i pol silnika

 

zebys mial pojecie gdzie jest ten czujnik

http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzialy/porady/vb_czujnikw.html

w omie jest tak samo

tylko silnik inaczej ustawiony

rozrzad masz od przodu auta a nie z boku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablo131, jednym słowem chcą Cię wycyckać i tyle - nie oni pierwsi ;)Gawlak, dobrze mówi.

Nie podałeś tylko o który czujnik chodzi, wałka podał już kolega

ale z tego co mogę się domyślić, to wału korbowego skoro wspominasz o klimie

Tu jest opis wymiany tego czujnika w Twoim i innym modelu z klimą

Schemat wymiany czujnika położenia wału korbowego X20XEV

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

zmien warsztat

Znacie może dobry warsztat gdzie znają się na silniku opla 2.0 16V we Wrocławiu bo mam problemy ze skaczącymi obrotami i gaśnięciem silnika i nie wiadomo od czego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien warsztat

Znacie może dobry warsztat gdzie znają się na silniku opla 2.0 16V we Wrocławiu bo mam problemy ze skaczącymi obrotami i gaśnięciem silnika i nie wiadomo od czego

Sprawdz czy są jakieś błędy ? A swoją drogą o swoim problemie wspominasz już w drugim temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że obroty u mnie skakały i silnik dziwnie się zachowywał (mała moc, gaśnięcie i czkawka podczas jazdy) bo po zrobieniu silnika mechanik źle podpiął wtyczki dwóch czujników: przepustnicy i położenia wałka rozrządu. Obie wtyczki były identyczne a przewód każdej wtyczki sięgał do obu czujników więc nie dziwię się że się można pomylić, ale dziwne że to działało w ogóle. Po zamianie wtyczek - problem jak ręką odjął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

problem jak ręką odjął.

to dobrze że sprawa się wyjaśniła bez dodatkowych kosztów

no i fajnie że dałeś znać co było przyczyną

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności