Skocz do zawartości

omega 2.5 v6 kilka pytan ;]


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

nie dawno nabylem omege 94r. 2.5 v6 ..

 

i mam kilka pytan

 

czasem przy zmianie biegu, gdy mam wcisniete sprzeglo to obroty sie podnosza o ok 1000 , jak wrzuce bieg to spadaja, czy to normalne ?

 

zauwazylem tez ze biegi tak jakby leciutko odskakuja , tzn 1,3,5 gdy jade na tych biegach to jak puszcze gaz czuje na drazku jakby bieg chcial sie cofnac, dodam gazu wraca na swoje miejsce, .. zaden bieg mi ani razu nie wyskoczyl.. co to moze byc ?

 

jak otowrzyc schowek gdy nie ma tego uchwytudo otwierania ?

 

dzieki z gory :beer:

pzdr.

 

[ Dodano: Wto Wrz 30, 2008 22:50 ]

a i jeszcze takie pytanie,, jakbym kiedys chcial zrobic remont silnika to na jakie koszty mniej wiecej musialbym sie szykowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do remontu to kosty mogą być duże -nieopłacalne. Jedni kupują drugi silnik( najczęściej z angola) , drudzy jednak wolą wywalić troche kasy na remont , ale wiedzieć , że silnik jest ok. Co do tych obr.(1000) to może krokowy :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, obroty mi trzyma jak odpale czy postoje w korku itp. tylko podczas zmiany biegow podskakuja ..

 

 

jeszcze jedno pytanie mi sie nasunelo , czy na desce powinna byc jakas kontrolka od halogenow ? pytam bo mi nie swieca i nie wiem o co chodzi a od czegos trzeba zaczac :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardo rozumiem o co chodzi z tymi obrotami ale wydaje mi się że to normalne jeśli nie przeskadza ci to w normalnym podrózowaniu,u mnie np jeśli trochę odpuszczę sprzegła to też obroty wzrastają lekko tak jest o zawsze.Co do schowka to czy masz ten cały ucwyt czy go w ogóle nie ma?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze takie pytanie,, jakbym kiedys chcial zrobic remont silnika to na jakie koszty mniej wiecej musialbym sie szykowac

Duże, ale koszty mogą być różne w zależności od jego zakresu. Jeśli wymieniałbyś tylko pierścienie to jeszcze pół biedy, ale w przypadku szlifów i wymiany tłoków, czy dodatkowo obróbki wału koszt może wynieść np z 4tys., o ile nie więcej. Przy czym drugi silnik to koszt np 1,5-2,0tys.

czy na desce powinna byc jakas kontrolka od halogenow ?

A w włączniku nie masz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn z tymi obrotami jest tak ze one trzymaja np na 3tys kiedy zmieniam bieg przy 2 tys, jak juz go wrzuce wszystko jest ok.. moze to normalne , ale pierwszy raz sie z takim czyms spotkalem :) faktem jest ze jak bede hamowal to obroty po pewnym czasie wracaja do normy...

 

na wlaczniku mam taka diode czy cos, i ona normalnie sie swieci,, z tego co zauwazylem to mam jakas 1/3 piachu w halogenach pewnie zarowki sie przepalily, dzisiaj sie jeszcze za to zabiore, zarowki tam sa H3 tak ?

 

 

a do schowka nie mam nic, tzn tylko dziure w schowku i nie wiem jak sie do tego zabrac aby za bardzo nie popsuc, podobno tak ten schowek juz byl gdy auto przyjechalo z rajchu , moze sam tam jakies euro ??? ???

 

pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności