Gość Seti Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 od pewnego czasu podczas przekręcania kluczyka, rozrusznik nie działa! po przekręceniu kluczyka słyszę tylko "cyk" łapie zwykle za 2 razem jest to dość niepokojące bo śmigam na dalekie trasy dodam że nie mam immobilizera bo został usunięty przez mechanika ( zepsuł się ) może to wina wyrobionego kluczyka, nie wiem...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 raczej padnietego rozrusznika a nie kluczyka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seti Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 ehh rozrusznik był robiony ze 2 lata temu alternator 5 miesięcy temu akumulator ok 1 roku wymieniony myślałem że układ rozruchowy mam z głowy przed zimą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Yyyyyy a cewka zaplonowa???Mialam taki problem co prawda w Bravo ale takie same objawy-i okazalo sie ze cewka padła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 że rozrusznik był robiony to nie znaczy, że się nie mógł zepsuć, jak dla mnie to stawiam na rozrusznik, np.wyrobione tulejki, kończące się szczotki itp.trzeba wyjąć i oblukać, może pada bendiks?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Miałem taki sam problem. Prąd w aku był a auto i nie chciało nawet raz zakręcić. Na pierwszy ogień poszła kostka w stacyjce. Wymiana nic nie przyniosła. Potem padło na rozrusznik - bingo! Mam takie pytanie, Seti, nie cieknie Ci czasem olej na koło zamachowe?? Ja mam walnięty simmering na wale i rozrusznik był pełen oleju. To właśnie go wykończyło. Koszt naprawy rozrusznika 170 PLN. Dodam, że mam silnik 17DR.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.