Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Witam wszystkich forumowiczów jako nowy opel forumowicz!!! Mam problem z moja asterka h z silnikiem 1,7 cdti dth Mianowicie jezdziłem przez pewien czas na rezerwie, po czym zatankowałem do pełna i tu zaczeły sie klocki. Wpierw po przekroczeniu ok 3 ts obrotów właczał sie tryb awaryjny( po zresetowaniu silnika kontrolka znika), teraz przy przekroczeniu 2 tys obrotów wlacza sie kontrolka, po wizycie na techu pojawił sie kod błędu P 0002 Gosc mowił cos o małym cisnieniu mieszanki i moze byc walnieta albo pompa paliwa albo jakis zawór czy czujnik??? Za odpowiedzi z góry dziekuje !!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Gosc mowił cos o małym cisnieniu mieszanki i moze byc walnieta albo pompa paliwa albo jakis zawór czy czujnikna moje nie pozostaje nic innego jak sprawdzic to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-234273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 jaki moze bys orientacyjny koszt takiej pompy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-234272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 dokladnie ci nie powiem ale cos ok 2-3 tysia na bank jesli mowimy o nowej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-234266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 P 0002 to błąd elektromagnesu regulatora ciśnienia. Sprawdź przewody i wtyczkę dochodzącą do niego. Regulator znajduje się na końcu szyny paliwowej. Z jednej strony jest czujnik ciśnienia, a po przeciwnej ten regulator. O ceny popytaj w serwisie Boscha.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-234223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Czyli to nie musi byc pompa???, gosc ogólnie mówił ze jest za słabe cisnienie na szynie od wymaganego. Ponadto błąd zaczoł pojawiac sie po zatankowaniu nowego paliwa. [ Dodano: Sro Paź 08, 2008 13:03 ] dzis odstawiłem samochód do warsztatu w czeladzi na ul rzemieślniczej i zobaczymy co powiedza i co jest do naprawy, oczywiscie wszystkich poinformuje o finiszu całej sprawy. Oczywiscie jesli miał ktos takie problemy z samochodem to dajcie znac pozdrawiam [ Dodano: Sro Paź 08, 2008 13:43 ] aha mam jeszcze pytanie czy za regulacje cisnienia na listwie odpowiada pompa czy regulator cisnienia czy tak jak kolega tutaj napisał filtr paliwa??? [ Dodano: Czw Paź 09, 2008 11:52 ] Sprawa wyglada tak ze panowie stwierdzili ze jest cos z pompa wtryskowa i wysyłaja ja do regeneracji, jak dojdzie do firmy ktora robi regeneracje to bede wiedział ile to kosztuje. Czy ktos robił regeneracje pompy wtryskowej i wie ile to kosztuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-234214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Mianowicie jezdziłem przez pewien czas na rezerwie, po czym zatankowałem do pełna i tu zaczeły sie klocki. Według mnie zassałeś syf z dna baku i teraz pompa jest chora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-233250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Pytam dlatego aby miec pewnosc ze goscie w warsztacie mnie nie nakreca na duze koszty tzn. na regeneracje pompy a tu sie okarze ze to jakis regulator. Z tego co tu czytałem to jesli pompa pojdzie to samochód wogóle nie ruszy, a ja swoja jezdziłem tyle ze nie przekraczałem 2 tys obrotów. [ Dodano: Pon Paź 13, 2008 15:57 ] widze ze nikt nie ma juz pomysłu, pozostaje mi czekac na samochód z nowa pompa. [ Dodano: Pon Paź 13, 2008 22:16 ] dla wyjasnienia zagadki i wyjasnienie błędu P 0002 i dla tych którzy moga miec problemy z tym błędem: P0002 The following test steps must be performed in the given order. If a fault is found in one test step, the subsequent test steps can be skipped. Important: The fuel system is very sensitive. Work should be done with high cleanliness and care. Air in the fuel system can cause damage to the high-pressure fuel pump. That's why the vehicle must never be driven till the fuel tank is empty. 1.Check fuel tank for correct fuel sort content The fuel reserve must be greater than 5 L 2.Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc. 3.Check the correct fitting of the connections and sealing. (use only sealing, that is approved by the vehicle manufacturer) 4.Refer to Table B-028 Check: Low Pressure Section Check the following mechanical fault sources: Screen in fuel tank Fuel filter 5.Refer to Table B-026 Check: High Pressure Area Check for pressure decrease in the high pressure section. (leakage, blockage) Perform a visual check of the following components: High-pressure fuel pump Common Rail B176 Sensor - Rail Fuel Pressure Y161 Solenoid Valve - Fuel Metering L2A Injection Valve - Cylinder 1 L2B Injection Valve - Cylinder 2 L2C Injection Valve - Cylinder 3 L2D Injection Valve - Cylinder 4 Check injectors 6.Refer to Table C-016 Rail Oil Pressure Sensor Circuit Work Order Description Ignition OFF Disconnect wiring harness connector from: B176 Sensor - Rail Fuel Pressure Ignition ON Measure voltage between: B176 Sensor - Rail Fuel Pressure Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 3&Ground Nominal Value: 4.8 ... 5.2 V Measure voltage between: B176 Sensor - Rail Fuel Pressure Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 1 & B176 Sensor - Rail Fuel Pressure Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 3 Nominal Value: 4.8 ... 5.2 V jak cos bede wiedział wiecej lub jesli ktos wie cos na ten temat to piszcie!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-232859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysiek13 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam!! ja mam ten sam problem, błąd 0002 tylko u mnie po zapaleniu się lampki auto gaśnie. gdy go odpalę lampka gaśnie i można jechać dalej. dzieje się to dosyć rzadko, najczęściej gdy na 4,5 biegu chcę przyśpieszyć. niedawno u mechanika wymieniłem regulator ciśnienia kosz 485 zł + wymiana i dzieje się to samo. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-56469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 P0002 Kraftstoff-Volumen-Regler- Steuer stromkreis Range/Performance regulacja paliwa czujnik jakoscis (spalania stukowego?) cos z paliwem... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14002-b%C5%82%C4%85d-ecn-0002-astra-h/#findComment-56435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.