Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Przy 2tys załącza się turbina więc to może przez nią szarpie odepnij sterowanie od niej to się przekonasz czy ma to związek z turbiną czy nie pompa sterowana jest podciśnieniem więc wystarczy odpiąć wężyk ewentualnie zaworek elektryczny ale jest pod pompą wtryskową po odłączeniu trzeba pozostały otwór w trójniku czymś zaślepić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 hmm... ja napisałem tak w przyblizeniu 2000 tak nie wieciej 2200 ale turbo mam sprawne bo ostanio było sprawadzne pozatym to by nie miał mocy a on ma moc moze rzeczywiscie cos sie dzieje narazie jezdze zobaczmy co sie bedzie działo dalej Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 hmm... ja napisałem tak w przyblizeniu 2000 tak nie wieciej 2200 ale turbo mam sprawne bo ostanio było sprawadzne pozatym to by nie miał mocy a on ma moc moze rzeczywiscie cos sie dzieje narazie jezdze zobaczmy co sie bedzie działo dalej Pozdrawiam Krisp'owi raczej chodzi a wadliwe sterowanie turbiną a nie samą turbine jak sie domyślam bo u mnie tez jest sprawna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Czy wspominalem juz, ze zaczyna mi przerywac na luzie ?? Rano zauwazam przy rozgrzewaniu... Czyli turbina odpada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 U mnie niestety przy 2000 obr/min też delikatnie szarpie. Drugi feler to skaczące obroty do 1500 przy wyciśnięciu sprzęgła i zdjęciu nogi z gazu opisany w wątku http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=11705. Jak widzę oba problemy męczą sporą część posiadaczy tego silnika, a rozwiązania brak. Jestem ciekaw czy u Was też występuje to łącznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 U mnie niestety przy 2000 obr/min też delikatnie szarpie. Drugi feler to skaczące obroty do 1500 przy wyciśnięciu sprzęgła i zdjęciu nogi z gazu opisany w wątku http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=11705. Jak widzę oba problemy męczą sporą część posiadaczy tego silnika, a rozwiązania brak. Jestem ciekaw czy u Was też występuje to łącznie. Grzes rzeczywiscie oprócz tego szarpania (narazie nie występuje ) raz na miesiąc też mi wskazówka leci do 1500 w ciągu sekundy przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, ale nie sądziłem, że to jakis problem bo obroty silnika sie nie zmieniają przy tym skoku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ja juz sam nie wiem co to jest wszystko chodzi np dzis jechałem i nie poczułem zeby mi szarpał czasem ma dni ze nie szarpie ale skoro mowisz o weżyku to musze zobaczyc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232146 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 U mnie niestety przy 2000 obr/min też delikatnie szarpie. Drugi feler to skaczące obroty do 1500 przy wyciśnięciu sprzęgła i zdjęciu nogi z gazu opisany w wątku http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=11705. Jak widzę oba problemy męczą sporą część posiadaczy tego silnika, a rozwiązania brak. Jestem ciekaw czy u Was też występuje to łącznie. Grzes rzeczywiscie oprócz tego szarpania (narazie nie występuje ) raz na miesiąc też mi wskazówka leci do 1500 w ciągu sekundy przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, ale nie sądziłem, że to jakis problem bo obroty silnika sie nie zmieniają przy tym skoku. Pewnie też bym tego nie zauważył, ale w korkach na Krochmalnej (też jestem z Lublina ) bardzo mi się nudziło. Bez tych korków pewnie bym na to nie zwrócił uwagi, bo raz skacze raz nie. Natomiast skacze nie tylko wskazówka, bo "na ucho" obroty też skaczą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ja juz sam nie wiem co to jest wszystko chodzi np dzis jechałem i nie poczułem zeby mi szarpał czasem ma dni ze nie szarpie ale skoro mowisz o weżyku to musze zobaczyc Elektrozawór sterujący turbina jak dobrze pamiętam jest pod tym który jest przy erg, ten węzyk jest dosyć długi między tymi elektrozaworami a poza tym jest z tyłu, to lepiej to sprawdzić na kanale. Chyba sam tez się za to wezmę bo jak szarpanie wróci to nie będe miał czasu. Pewnie też bym tego nie zauważył, ale w korkach na Krochmalnej (też jestem z Lublina ) bardzo mi się nudziło. Bez tych korków pewnie bym na to nie zwrócił uwagi, bo raz skacze raz nie. Natomiast skacze nie tylko wskazówka, bo "na ucho" obroty też skaczą. Moze i u mnie to występuje częściej, w sumie slucham muzyki jak jeżdżę i pewnie dlatego nie słyszę tego wzrostu obrotów. Własnie znalazłem chwilę iz robiłem sobie interfejs, mam gdzieś starego laptopa to na dniach sprawdzę błedy, może też obejrzę jakies wykresy blokowe pracy silnika w czasie rzeczywistym np. czy obroty/min na tablicy zgadzają się z tymi ze sterownika, mam nadzieję, że opel-tech ma te funkcje. ps. no te korki w lublinie to prawie jak wawa http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif , jak wracam z politechniki to zanim przejade nadbystrzycka i narutowicza to pieszo obróciłbym się dwa razy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 skaczące obroty mogą mieć też związek z egr może jego na próbę odpiąć np zdjąć wtyczkę lub wężyk ps .aby odpiąć sterowanie turbiny nie trzeba kanału można zrobić to u góry przy rozrządzie jest taki trójnik jedna odnoga idzie do egr a druga w dół do zaworka sterującego turbiną Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/3/#findComment-232014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.