Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Grzes - mi obroty oczywiscie tez skacza tak jak opisujecie. Latwo to zauwazyc u mnie stojac w miejscu spokojnie na luzie, slychac jak silnik co jakies 2 sek delikatnie "przymula", wtedy delikatnie swiatla przygasaja (wszystkie) i wskazowka nieznacznie sie porusza - regularnie. Ale tutaj ciekawostka! - jak wlacze swiatla przednie to czestotliwosc sie zmiejsza powiedzmy co 11 sek (ciagle regularnie) jak obciaze dodatkowo przeciwmgilnymi przod-tyl : ZNIKA FALOWANIE!. Czyli cos z elektryka chyba - sterownik ? Zrobcie koledzy taki eksperyment. I pytanie jaka czesc tego cholernego auta moze miec wplyw na falowanie i przerywanie zarazem bo to jednak raczej razem wystepuje. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-232003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 skaczące obroty mogą mieć też związek z egr może jego na próbę odpiąć np zdjąć wtyczkę lub wężyk ps .aby odpiąć sterowanie turbiny nie trzeba kanału można zrobić to u góry przy rozrządzie jest taki trójnik jedna odnoga idzie do egr a druga w dół do zaworka sterującego turbiną przeciez napisałem, że elektrozawór sterujący turbiną jest pod tym przy erg. Ja narazie radzę sprawdzić ten przewod miedzy nimi, czy guma nie jest popękana, dlatego napisałem żeby zrobić to na kanale bo lepiej bedzię widać. A co do odłączania to ja nie bede narazie tego próbował, nie lubie robić rzeczy o których nie mam pojęcia , czy jakbym zatkał go z jednej strony to nie wytworzy sie jakieś podciśnienie na wejściu czy coś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Grzes - mi obroty oczywiscie tez skacza tak jak opisujecie. Latwo to zauwazyc u mnie stojac w miejscu spokojnie na luzie, slychac jak silnik co jakies 2 sek delikatnie "przymula", wtedy delikatnie swiatla przygasaja (wszystkie) i wskazowka nieznacznie sie porusza - regularnie. Ale tutaj ciekawostka! - jak wlacze swiatla przednie to czestotliwosc sie zmiejsza powiedzmy co 11 sek (ciagle regularnie) jak obciaze dodatkowo przeciwmgilnymi przod-tyl : ZNIKA FALOWANIE!. Czyli cos z elektryka chyba - sterownik ? Zrobcie koledzy taki eksperyment. I pytanie jaka czesc tego cholernego auta moze miec wplyw na falowanie i przerywanie zarazem bo to jednak raczej razem wystepuje. Pozdrawiam.To w takim razie Tobie skaczą inaczej. Przeczytaj jeszcze raz moje wpisy. Natomiast co do Twojego przypadku to może regulator napięcia? Zmierz ile napięcia jest na wyjściu regulatora w jednym i drugim przypadku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 skupił bym się na sterowniku pompy paliwa,da sie zrobić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 skupił bym się na sterowniku pompy paliwa,da sie zrobić A Widziałeś w tym silniku jakaś pompę paliwa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 dołączę się do tematu z moim podobnym problemem. Posiadam opla combo 1.7 TDI z 2003 roku. Sprawa wygląda tak, że po odpaleniu auta ono momentalnie gaśnie.. ALE gdy po 3-4 min znowu je odpale i w tym samym czasie będę ruszał pedałem gazu powyzej 1000 obrotów to silniek działa, czyli uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej odpada. Czy miał ktoś taki problem ? może to uszkodzony pedał gazu ? aha jeszcze jedna istotna rzecz. Od jakiegoś czasu włączał mi się ten taki samochodzik z kluczykiem, ale gdy auto się zagrzało (mniej wiecej 85 C) to kontrolka gasła. Więc pewnie czujnik temp jest uszkodzony. pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc M.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 młody87, czy byłeś na kompie, z czytać błędy Być może jest to wina czujnika położenia pedału przyspieszenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 no właśnie nie, chce kupić sobie interface i samemu sprawdze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 czy auto gaśnie podczas jazdy?może jednak sterownik pompy. [ Dodano: Nie Paź 19, 2008 15:22 ] jeżeli sterownik pompy paliwa mogę pomóc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Witam. Ja miałem podobny objaw. Szarpanie silnika przy 2000 obr/min co lepsze tylko na zimnym silniku i przez chwilkę jak złapał temperaturę co nawet nie było sygnalizowane przez podniesienie się wskazówki od temperatury było ok. Teraz mam następny problem. Otóż jakiś czas temu padł mi alternator, więc go dałem do naprawy i wymieniono mi regulator napięcia wraz z układem prostowniczym, po jakimś czasie zauważyłem miganie świateł, przygasaja wszystkie i silnik słychać że faluje ale na obrotach się to nie pojawia, pojechałem i powiedzieli że może być walnięty komutator. Nie wiem czy to prawda, sprawdzałem ładowanie i jest na poziomie 14,2 V na wolnych obrotach i nie spada ani nie rośnie. Czy może to być spowodowane także sterownikiem od pompy wtryskowej ? Szarpanie samo ustało teraz nie szarpie przy 2000 obr/min lecz czasem w czasie jazdy jak śmigam na 5 biegu i dam mu mocniej gazu. Co może być przyczyną? Będąc na kompie nic nie stwierdzono zero błędów a byłem w 2 miejscach. Ręce opadają, a kasy nie chce wydawać u wróżki bo i tacy się zdarzają co by pół auta wymienili na chybił trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/4/#findComment-231082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.