Gość tasioo Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 czy auto gaśnie podczas jazdy?może jednak sterownik pompy. [ Dodano: Nie Paź 19, 2008 15:22 ] jeżeli sterownik pompy paliwa mogę pomóc. Człowieku skończ już z tym sterownikiem pompy "paliwa", chodzi ci zapewne o sterownik pompy wtryskowej, ale jak możesz pomóc jak nawet nie rozróżniasz tych rzeczy?, w typ przypadku raczej to odpada bo nie ma problemów z zapalaniem ciepłego silnika czy jego nagłym gaszeniem, a poza tym komputer nie wskazuje błedów jak np. P0251 Poza tym większość osób może sama sobie to sprawdzić: http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-231058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Ta nasza pompa to już chyba obsesja - w tym przypadku raczej możesz spać spokojnie. Co do tego falowania to chyba jednak regulator, chociaż mogą też być i szczotki (komutator). Może spróbuj u innego elektryka, a u tego ewentualnie domagaj się gwarancji. Chyba, że coś Ci pali ten regulator. No nie wiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-231056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Spalić jeszcze nic nie spalił, tyle że jeśli to komutator to nie dali mi na niego gwarancji tylko na regulator napięcia i na układ prostowniczy. I tu jest pies pogrzebany. Znów naprawiac i wydać 350 zł czy kupić inny zamiennik w tej cenie nowy. Już sam nie wiem jak to wszystko sprawdzić by obeszło się bez zbędnych kosztów. Puki co jeździ ale czy może mi cos popalić nie wiem, mam nadzieje że nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-231036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Spalić jeszcze nic nie spalił, tyle że jeśli to komutator to nie dali mi na niego gwarancji tylko na regulator napięcia i na układ prostowniczy. I tu jest pies pogrzebany. Znów naprawiac i wydać 350 zł czy kupić inny zamiennik w tej cenie nowy. Już sam nie wiem jak to wszystko sprawdzić by obeszło się bez zbędnych kosztów. Puki co jeździ ale czy może mi cos popalić nie wiem, mam nadzieje że nie.Jeszcze raz. Ja uważam, że znowu padł regulator, a na to gwarancję masz, ale BYĆ MOŻE są to szczotki (dziwne, że ich nie wymienili, gdy wymieniali regulator), dlatego polecałem Ci innego elektryka - ten może nie być zainteresowany Twoją gwarancją Natomiast regulator mogą palić jakieś np. zwarcia w instalacji, ale równie dobrze mógł paść sam z siebie. Sprawa nie jest uciążliwa, ani na moje oko niebezpieczna, więc możesz także poczekać, aż definitywnie padnie Ci "elektrownia".   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-231026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 wracając do mojego problemu, podmieniłem "potencjometr" pedału gazu i bez zmian. Auto odpala i nagle gaśnie. ale gdy odpale i "faluje" pedałem gazu to chodzi. Natomiast przy równych obrotach gaśnie. Sterownik musi być ok bo inaczej by w ogóle nie chodził.. ale dla pewności wymieniłem w nim sobie wczoraj kondensator bo jakieś dziwne wskazania dawał. powiedzcie mi, czy padający czujnik położenia wałka rozrządu to mogą się dziać takie jaja ? ze przy równych obrotach gaśnie, a gdy faluje pedałem to chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-230814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Czujnik wyszedłby po zaczytaniu błędów. Czy już zaczytałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-230562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 mlody - a obciaz auto wszystkimi swiatlami jakie masz w aucie i zaobserwuj czy to falowanie sie zmienia. W umie tak jest i tez mi wlasnie padl alternator.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-230529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Jakby to kogoś zainteresowało to ja naprawiam te sterowniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-229048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Co do komutatora to ta rzecz znajduje się przy wirniku alternatora jest z nim zintegrowana a jego uszkodzenie mógłby stwierdzić pierwszak z podstawówki także jak rozbierał alternator to powinien go elektryk automatycznie obejrzeć,stwierdzając czy jest dobry czy zły. Na moje to jednak nie wina alternatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-229037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Tu masz racje , to nie jest wina alternatora. Ponownie mi go wyjęli sprawdzili wszystko, wymienili łożyska i szczotki, sprawdzali na maszynie pod obciążeniem 100A i ładowanie było na poziomie 13,8 V więc wszystko jest w porządku. Po zamontowaniu wydawało się że mu przeszło, i znów zaczął mrugać. Teraz tylko rzadziej i raczej jak jest zimny bo jak się rozgrzeje to czasem mu przechodzi. Coś mi się zdaje że może być to wina sterownika bo mruga i lekko faluje silnik jak jest na wolnych obrotach bo jak jest tak na 1500 obr/min to jest ok. Kurde sam już nie wiem co może być AŚCE. Może jesienna grypa czy coś. DOSIEK a tak po prawdzie to ile u Ciebie kosztuje ta usługa naprawy sterownika Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/5/#findComment-227349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.