Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam tu masz coś do poczytania niestety nie po Polsku ale fotki mówią za siebie http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-227234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 ASTRA 1,7 DTI 2000R. - Szarpanie, rwanie , przerywanie, gasniecie: WINA STEROWNIKA POMPY LUB STEROWIKA SILNIKA. Poczatkowe deilkatne przerywanie, wystepuje coraz czesciej w efekcie auto zaczyna gasnac. U mnie i jeszcze 2 osob z tego forum ktorymi sie kontaktowalem naprawa tego pierwszego całkowicie wyeliminowala problem. Kosz ~350zl + przesylka w obie strony. Namiar na allegro mozna znalezc. Prosze o zamkniecie tematu - problem dla ktorego zalozylem temat zostal rozwiazany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-211722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav89 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dokładnie tak samo było u mnie najpierw delikatnie szarpalo raz na jakis czas przy przyspieszniu a pozniej jak zgasl to juz wcale nie chcial zapalic - naprawa sterownika pompy paliwa rozwiazala problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-202730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam ! no i stało sie padl chyba sterownik dzis jade sobie spokojnie nagle zaczoł szarpac dziwnie stracil moc zapiła sie kontrolka z samchodzik i zgasł i niechce zapalic teraz mi tylko pozostaje naprawy oby nic powazniejszego Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-201873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam, może znajdzie się tu jakiś fachowiec, który się zna na sterownikach silnika w astrze. Mój problem jest następujący: kiedy auto postoi dłużej na mrozie (np. cała noc na podwórku) jest problem z odpaleniem silnika. Po przekręceniu silnika zapalają się i gasną za chwilę wszystkie kontrolki oprócz check engine (silnik, a w środku błyskawica). Ta kontrolka cały czas miga i dopóki tak się dzieje nie mogę odpalić silnika. Dopiero wtedy, gdy kilka razy włączę i wyłączę stacyjkę kontrolka ta gaśnie i wtedy mogę uruchomić silnik. Odpala mi wtedy bezproblemowo za pierwszym razem. W czasie dnia kiedy jeżdżę często autem, nie ma już problemu z jego uruchomieniem. Byłem już z autem u kilku elektryków i wszyscy postawili diagnozę: albo immobilizer albo sterownik silnika do wymiany. Ostatni z nich podłączył do auta inny immobilizer i dalej nie mógł go odpalić, ponieważ kontrolka ta dalej się świeciła. Tak więc stwierdził, że jest to uszkodzony sterownik silnika. Teraz mam pytanko - czy możecie potwierdzić, że rzeczywiście jest to sterownik (może ktoś na forum już miał taki przypadek) i jeśli tak, to gdzie można taki sterownik nabyć. Dowiadywałem się w Oplu i nowy kosztuje 5200 zł - więc odpada, lepiej zmienić wtedy samochód. Mam Astrę hatchback z 1999 roku, w papierach jest silnik X20DTL. Jednak kiedy podłączałem go pod komputer, to pokazywało soft z kombi Y20DTH z 2000 roku (sprawdzałem to po numerze VIN jaki jest na nadwoziu i jaki wyskoczył na kompie). Mechanik mówił, że w moim aucie był prawdopodobnie wymieniany silnik albo pompa. Czy może mieć to wpływ na problemy mego auta? I wtedy szukać sterownik od jakiego modelu auta? Z góry dzięki za wszelką pomoc w rozwiązaniu problemu z moim autem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-201819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Kupujesz sterownik do danego silnika - czyli taki jaki masz. Pytanie: czy ten interfejs, którym mechanik sprawdzał silnik był oryginalny oplowski? Pytam bo sprawdzając nieoryginalnym np. mój silnik zgłasza mi sie jako DTL a nie DTH , poza tym ten rok 2000 to rok modelu a nie produkcji. Tym bym się akurat nie przejmował. Moja asterka to też HB. P.S Popytaj w dobrze zaopatrzonych sklepach z cz. Opla o elektronika "złotą rączkę" - z doświadczenia wiem, że Ci sprzedawcy znają się jak łyse konie z okolicznymi mechanikami i elektronikami. Myslę, że sterownik powinno dać się naprawić!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-201764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rucek_17 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam. Prosze was o pomoc. Mam corse c 1.7 dti. Auto jak jest zimne cholernie szarpie. Nie da rady normalnie jechac. Auto odpala bez problemow tylko nie chce wchodzic na oboty tak jakby dostawalo za mala dawke paliwa. Zmenielm filtr paliwa, przejrzalem cala instalacje, przemienilem sterownik pompy od innego auta i to samo. Auto jak sie rozgrzeje wtedy objawy gina. Mechanicy rozkladaja rece. Jak myslicie co to moze byc. Pisze bo widze ze nie tylko ja mam takie problemy. Dodam ze auto nie gasnie i normalnie pali. Pomozcie. Stawiam dobra flache jak pomozecie rozwiazac mi ten problem. Jkaby co to piszcie na gg 7199319   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-122449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam wszystkich.Mam Opla Astrę III rocznik2005 1,7CDTI.Problem w tzn od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem auta.Odpala nie a pierwszym ale za 10,20,50 itd razem, ale jak zalapie to chodzi i nie gasnie.Pszy odpalaniu albo zapali albo brak jakiejkolwiek reakcji.Elektromechanik twierdzi, ze to sterownik silnika i proponuje kupno uzywanego za1500 zl albo nowego za 5000 zl.Cena ogromna, zas inny elektromechanik mowi ,ze istnije naprawa takiego sterownika.Prosze o pomoc pozdrawiam.Przepraszam za byki komputer mi cos z polskimi znakami wariuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-84979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor1 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 I mój samochód trafiła ta typowa dolegliwość VP44. Samochód zgasł w czasie jazdy. Metodą wciskania pedałów odczytałem błąd 0251 - czyli padnięty sterownik. Na szczęście po krótkim przestygnięciu silnik zagadał i udało mi się już bez przygód wrócić do domu. Po przeczytaniu TUTORIALA z niemieckiego bloga ( postanowiłem wymontować sterownik i zajrzeć do środka. - Oczywiście pod lupą zobaczyłem zimne luty... Krótka zabawa z lutownicą i częściowo sprawa załatwiona. Silnik pracuje, poprawiła się charakterystyka jego pracy (nie szarpie, wkręca się na wyższe obroty). Naprawę uznaję jednak za częściową ponieważ odkryłem, że w sterowniku coś grzechocze. Nie starczyło mi odwagi by odlutować całą płytkę i zajrzeć pod spód by się przekonać co to? Może komuś z was przychodzi do głowy co to może być?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-51724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 To jest typowa przypadłość pompy DENSO, VP musisz regenerować Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14145-naprawa-sterownika-silnika-17-dti-przerywa-szarpie/page/6/#findComment-51703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.