Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam ,jestem od 2 tyg posiadaczem sintry v6,rano gdy odpalam silnik slyszę jakiś silniczek elektryczny pod maską ,chodzi około minuty ,co to za silniczek?? . Jak długo powinien nagrzewać sie silnik v6, być moze termostat mam do wymiany i jaka temperetura powinna byc silnika ? bo u mnie jest okolo 50 stopni, bardzo dziekuje za pomoc w odpowiedzi...jacek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14199-rano-s%C5%82ysz%C4%99-jaki%C5%9B-silniczek-elektryczny-pod-mask%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ten silniczek,to pompa dodatkowego powietrza-przy zimnym silniku(wzbogacona mieszanka)powoduje "dopalenie"cząsteczek paliwa w spalinach (ekologia). Drugi temat-to albo,jak piszesz- termostat,albo wskaźnik temperatury.Najprościej(jeśli to jest proste w silniku 3.0 )to wyciągnąć termostat i sprawdzić go na wierzchu.PS.Witam wśród Sintrowców!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14199-rano-s%C5%82ysz%C4%99-jaki%C5%9B-silniczek-elektryczny-pod-mask%C4%85/#findComment-232461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 U mnie w wersji 3.0 v6 jest pompka przy zbiorniku płynu chłodzenia (po prawej jak otworzysz maskę), zasilana elektrycznie. Włącza się samoczynnie. Nagrzanie silnika zależy od jego pracy, jak zapalisz i tylko będzie stał na niskich obrotach to trochę minie czasu. W jeździe mi temperatura wzrasta do 50-80 stopni. Przy małych korkach dochodzi do 100 (ale wentylatory zaczynają działać i spada). W dużych korkach mam ponad 100 stopni. A tak swoja drogą jak chcesz nagrzać szybko silnik to symulacja korku na biegu D stoisz … kawałek podjeżdżasz … stoisz … kawałek podjeżdżasz. A jak jesteś nowym posiadaczem automata to zalecam w korku czy na światłach nie zmieniać biegu na N tylko stać na D z wciśniętym hamulcem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14199-rano-s%C5%82ysz%C4%99-jaki%C5%9B-silniczek-elektryczny-pod-mask%C4%85/#findComment-231979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nskb Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam . Na jakiej zasadzie dzaiła ten silniczek i czy trzeba tam jakies filtry wymieniac lub wykonywac jakąś diagnostyke tego urządzenia aby nie wdmuchiwał jakiegos syfu . POZDRAWIAM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14199-rano-s%C5%82ysz%C4%99-jaki%C5%9B-silniczek-elektryczny-pod-mask%C4%85/#findComment-414979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam . Na jakiej zasadzie dzaiła ten silniczek i czy trzeba tam jakies filtry wymieniac lub wykonywac jakąś diagnostyke tego urządzenia aby nie wdmuchiwał jakiegos syfu . POZDRAWIAM. Jest raczej bezobsługowy. Można go też wywalić na amen, zwłaszcza jak ktoś niema katalizatorów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14199-rano-s%C5%82ysz%C4%99-jaki%C5%9B-silniczek-elektryczny-pod-mask%C4%85/#findComment-415037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.