Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam ,jestem od 2 tyg posiadaczem sintry v6,rano gdy odpalam silnik slyszę jakiś silniczek elektryczny pod maską ,chodzi około minuty ,co to za silniczek?? . Jak długo powinien nagrzewać sie silnik v6, być moze termostat mam do wymiany i jaka temperetura powinna byc silnika ? bo u mnie jest okolo 50 stopni, bardzo dziekuje za pomoc w odpowiedzi...jacek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ten silniczek,to pompa dodatkowego powietrza-przy zimnym silniku(wzbogacona mieszanka)powoduje "dopalenie"cząsteczek paliwa w spalinach (ekologia). Drugi temat-to albo,jak piszesz- termostat,albo wskaźnik temperatury.Najprościej(jeśli to jest proste w silniku 3.0 )to wyciągnąć termostat i sprawdzić go na wierzchu.PS.Witam wśród Sintrowców!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 U mnie w wersji 3.0 v6 jest pompka przy zbiorniku płynu chłodzenia (po prawej jak otworzysz maskę), zasilana elektrycznie. Włącza się samoczynnie. Nagrzanie silnika zależy od jego pracy, jak zapalisz i tylko będzie stał na niskich obrotach to trochę minie czasu. W jeździe mi temperatura wzrasta do 50-80 stopni. Przy małych korkach dochodzi do 100 (ale wentylatory zaczynają działać i spada). W dużych korkach mam ponad 100 stopni. A tak swoja drogą jak chcesz nagrzać szybko silnik to symulacja korku na biegu D stoisz … kawałek podjeżdżasz … stoisz … kawałek podjeżdżasz. A jak jesteś nowym posiadaczem automata to zalecam w korku czy na światłach nie zmieniać biegu na N tylko stać na D z wciśniętym hamulcem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nskb Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam . Na jakiej zasadzie dzaiła ten silniczek i czy trzeba tam jakies filtry wymieniac lub wykonywac jakąś diagnostyke tego urządzenia aby nie wdmuchiwał jakiegos syfu . POZDRAWIAM.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam . Na jakiej zasadzie dzaiła ten silniczek i czy trzeba tam jakies filtry wymieniac lub wykonywac jakąś diagnostyke tego urządzenia aby nie wdmuchiwał jakiegos syfu . POZDRAWIAM. Jest raczej bezobsługowy. Można go też wywalić na amen, zwłaszcza jak ktoś niema katalizatorów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.