Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Witam serdecznie Posiadam Opla Omege 2001ro przebieg 164tys. Kupiłem ją jakieś miesiąc temu i zauważyłem że po przejechaniu ponad 1tyś km musiałem dolać jakieś około 300ml oleju, czy to jest normalne a może powinienem zwrócić na coś uwage..?? Drugie moje pytanie dotyczny płynu chłodzenia w zbiorniczku wyrównawczym. Wszystko było ok i nagle ubyło płynu że praktycznie zbiorniczek był pusty. Ciężko mi sprawdzić czy jest jakiś wyciek bo akurat stałem w takim mijescu że tam ciągle jest mokro.. Proszę bardzo o Wasze opinie oraz jakąś ewentulaną pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Uzupełnij profil o silnik. Najlepiej było by abyś uzupełnił ubytki i sprawdził wycieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jeżeli zniknęło Ci ok. 3 setek oleju to jeszcze nie jest powód do zmartwienia. Norma GM uważa za dopuszczalne zużycie ok. 0,7 L na 1000 kilometrów. Bardziej bym się martwił zniknięciem płynu. Dolej płynu i obserwuj pod kątem wycieków. Jeżeli nie zidetyfikujesz miejsca wycieku przyjrzyj się spalinom czy nie są białe. Być może UPG. No i tak jak napisał DAROMV6, uzupełnij profil.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam. A ja mam taki kłopot że mi znika po 2 litry płynu z układu chłodzenia co 2-3 dni. I nikt nie może namierzyć miejsca wycieku... Rano obserwuje plamy po stronie zbiorniczka ale samego wycieku nikt nie może namierzyć. Znacie jakiś sposób na to? Wygląda jakby z okolic reduktora LPG coś ciekło. Wydałem już 300 zł w 2 różnych warsztatach i dalej cieknie. Nie wiadomo co to jest... Poza tym wydaje się że spaliny są białe (no ale teraz zimno i tak nie na 100% to oceniam). Tylko skąd ta woda pod autem rano? Pomóżcie. Dzięki. Omega B 2.0 16V.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 pablo131, może być trachnięty zbiorniczek (pęknięty), równie dobrze wyciek może pochodzić z reduktora jego złączy i innych. Najlepiej byłoby podnieść ciśnienie w układzie - kompresor lub ew. gorący silnik i dokładna obserwacja na początek nawet od dołu - "po nitce do kłębka"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.