Gość johnykij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 A ja podejrzewam że turbo zassało olej, popaliło uszczelkę tzn ja przedmuchało na kanale olejowo - wodnym i wzrost oleju to nic innego jak płyn chłodniczy. Sprawdziłeś stan? Ewentualnie UPG nałożyło ci sie w tym samym czasie z turbiną. Ja bym jeszcze sprawdził oringi na wtryskach czy ich nie popaliło, tzn czy guma nie sparciała. Mały edit: Sorki nie doczytałem, że płynu nie ubyło Dzieki za odpowiedz Zeby sprawdzic oringi musze wykrecic wtryski? Wyjda bez zdejmowania glowicy? Wydaje mi sie to logiczne - astra od jakiegos czasu zaczela slabiej palic na zimnym, podejrzewalem konczace sie wtryski, zalalem stp do czyszczenia i nawet jakby bylo lepiej. A czy sprawdze turbo zdejmujac z niego weze? Tak na zdrowy rozum, jesli zassalo olej,to do silnika poszedl ktoryms z nich i w srodku przewodów powinny byc slady oleju, czy mogl pojsc jakas inna droga? A jest jakis przydomowy sposób na sprawdzenie turba, bo jesli to tylko turbina i wtryski no i ew. UPG to moze zal silnik wymieniac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-533253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy1982 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 a orientujesz się może jaki koszt naprawy tych pierścieni ? a orientujesz się może jaki koszt naprawy tych pierścieni ? tydzień temu sprowadziłem samochodzik opel astra 1.7 dti 2000r teraz mam pytanie niewiem dlaczego rośnie mi poziom oleju w silniku po przejechaniu 300 km poziom oleju wzróślł ok 2 setki nie wiem co to jest bo samochód nie kopci na biało ani płynu w chłodnicy nie ubywa także wylkluczam uszczelke pod głowicą dodam jeszcze że samochód jest troche zamulony a po wbiciu 4 biegu szxczególnie witam co bylo powodem wlatywania płynu do oleju?? mam tak samo. moze te oringi na obsadach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-670363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Ojj kolego kolego. Ile ci ubywa tego płynu? 1. Zacznij od najtańszej opcji czyli oringi na wtryskach http://allegro.pl/listing/user/listing.php?string=vitonowe&us_id=35255834&description=1&order=p&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-3-0511tu masz oringi na wymiar, niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć na temat rozmiaru. Ponadto wspomniałeś że masz twarde węże. Ja przy uszkodzonych oringach nie miałem takiego problemu. 2. Jeżeli nie pomoże to następna byłaby chłodniczka oleju. Niestety wspomniałeś że już ją sprawdzałeś i wymieniałeś. 3. Zostaje ostatnia opcja UPG lub pęknięty blok silnika I nie damy rady wywróżyć niczego z fusów. Jaki masz przebieg? Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Cris91   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-670398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Przy większym przebiegu (ok.180- 200 tys.) oringi są już przegrzane, zaczynają przepuszczać olej do układu chłodzenia. Trzeba je razem z obsadami wymienić na nowe. Nie zdejmowałbym głowicy. Wystarczy zdjąć obudowę wałków rozrządu i "sprytnym" wybijakiem wyciągnąć obsady.Znam temat z własnego doświadczenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-670942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Większy przebieg 180-200? To przecież dopiero dotarte isuzu, no chyba że polskie 180-200tys....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-670992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Marek.Co Ty wiesz o Isuzu ? Tym konkretnym.O jego trwałości raczej nie masz pojęcia.....Tak to polskie Isuzu z Tych i tamtych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-671009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) Chyba to raczej Ty nie masz pojęcia skoro piszesz że 200tys to duży przebieg dla tego silnika. Prawda jest taka że 300tys nie robi żadnego wrażenia na isuzu. Problem jest taki że wiekszość ma grubo ponad 350tys faktycznego przebiegu, na granicy odpowiednio skorektowanego i stąd takie mity. Faktem jest też, że te oringi obsady to nie wypał konstrukcyjny silnika, ale wytrzumują duzo wiecej niz 200tys. Mój miał 250tys(w rzeczywistości pewnie więcej) i przy silniku zupełnie nic nie robione. Kumpel 340tys (faktyczny) i tylko alternator robił(on mnie namówił na zakup isuzu) Ps. "polskie 180-200tys..." miałem na myśli polski skorygowany przebieg, a nie to że produkowany w Tychach.... Edytowane 17 Czerwca 2017 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-671027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Chyba to raczej Ty nie masz pojęcia skoro piszesz że 200tys to duży przebieg dla tego silnika. Prawda jest taka że 300tys nie robi żadnego wrażenia na isuzu. Problem jest taki że wiekszość ma grubo ponad 350tys faktycznego przebiegu, na granicy odpowiednio skorektowanego i stąd takie mity. Faktem jest też, że te oringi obsady to nie wypał konstrukcyjny silnika, ale wytrzumują duzo wiecej niz 200tys. Mój miał 250tys(w rzeczywistości pewnie więcej) i przy silniku zupełnie nic nie robione. Kumpel 340tys (faktyczny) i tylko alternator robił(on mnie namówił na zakup isuzu) Ps. "polskie 180-200tys..." miałem na myśli polski skorygowany przebieg, a nie to że produkowany w Tychach.... Czyli trochę o silniku wiesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-671049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Ja mam 337 kkm (nie wiem czy ori czy nie) i nienarzekam na ten silnik. Parę przygód z nim było, ale jeśli ktoś dba to ten silnik mi długo posłuży 180 kkm w 17-letnim aucie? Chyba sobie żartujesz Tak jak mówi mk5, że te 180 to polski przebieg hehe. Nie uwierzę w żadne bajki że ktoś ma Isuzu z przebiegiem mniej niż 280-300 tys No dobra, bo zrobił się mały off top. Gdzie jest nasz bohater nowy1982? Edytowane 18 Czerwca 2017 przez Cris91   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14273-astra-17dti-wzrasta-poziom-oleju-w-silniku/page/3/#findComment-671097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.