Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam serdecznie wszystkich posiadaczy opla.Mam Problem ze swoim Opelkiem moze na poczatku zaczne od tego ze jest to problem z ukladem paliwa,czasami zaswica sie pomaranczowa kontrolka z takim "wiatraczkiem" komputer czyta czujnik cisnienia listwy paliwa,objawami jest to ze samochód nie regularnie pracuje na obrotach ponizej 3000 tys/obr wymieniajac jako pierwszy filtr paliwa mialem probl;em z odpowietrzeniem otorz odpowietrznik znajdujacy sie pod maska zamiast wyrzucac paliwo wrecz zasysa tam powietrze,malo tego na przewodach paliwa pod spodem auta ktos zamontowal zaworki ktore maja na celu utrzymywanie paliwa w przewodach.Zeby bylo ciekaiwe po wykasowaniu bledu z kompitera po jakims czasie zaswieca sie ta sama kontrolak i komputer czyta bład (pozniej jak go zarejestruje jest juz cisza) czuje ze auto nie chodzi tak jak powinno a najbardziej daje sie odczuc jak np chce jechac na 3 biegu ponizej 3000?obr albo na drugim 2000/obr jest to problem tego typu ze auto jakby na niskich obrotach mialo slaba reakcje na dodawanie gazu.Prosze mi pomóc jest to moj pierwszy opel i do tego diesel,od czego mam zaczac???czy jest tam jakas pompka zasilajaca pompe głowna paliwa??? co dotychczas zmienilem to swiece zarowe i filtr paliwa.[glow=red][/glow] poprawiłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 musisz odczytac prawidlowo blad te silniki nie maja listwy paliwa to nie comon raile wedle mnie masz zawalony uklad dolotowy powietrza ,opary silnika przez turbine osadzaja sie tam i potrafia skutecznie ograniczyc doplyw powietrza, musisz go wykrecic wyczyscic i umyc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/#findComment-230124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam doszedlem juz dawno co jest nie tak ale teraz mam chwilke zeby napisac.Otorz jezeli macie podobny problem gdzie np komputer czyta blad czujnika cisnienia listwy paliwa albo samochod jest slaby,skakaja obroty na zimnym,to radze sprawdzic zawor recyrkulacji spalin i kolektor dolotowy poniewaz tam byl ukryty problem!!!:drunk:! sa tam takie przepustnice male gdzie w przypadku mojej frontery byly tak zaje..... w sadzy ze sie nie domykały,pozatym caly dolot recyrkulacji wraz za zawodem podcisnienia byl tak zabrudzony ze czyszczenie zajelo mi ze 3 godziny,samochod dostawal poprostu za malo powietrza o tym samym mial mala dawke paliwa z pompy z tad blad czujnika cisnienie listwy paliwa (dobry przyklad jak komputer diagnostyczny zrobil mnie w balona )ale innej opcjii nie bylo nie mogl mi napisac ze mam osad sadzy grubosci 10 cm )) powiem krotko samochod po 1 -odzyskal zajabista moc teraz 2-spalanie spadlo do 7,5 litra na tarsie z tego co wiem bardzo czesto zdarza sie to w samochodach z recyrkulacja spalin,dlatego tez jest druga opcja zeby sie juz to nie zdazylo poprosty zablokowac otwor membramy zawora recyrkulacji. poprawiłem tytuł "regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/#findComment-215701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 W tym silniku nie zabokujesz recyrkulatora splin chyba że masz ochotę jeździć ze świecącą kontrolką błędu. Czyszczenie warto co jakiś czas sobie zrobić i tyle kilka godzin i po problemie. Z otpowietrzeniem silnika 2.2dti krążą już legendy o sterowniku pompy chłodzonym paliwem, śledzeniu bombelków powietrza przez przeźroczyste rurki podłączone na powrocie z pompy i podpompowywanie gruchą itp. Operacja jest dość prosta i nie wymaga większych przygotowań. Silnik żeczywiście odzyskuje sporo elastyczności. Rozgadałem się ale dodam jeszcze że warto wymienić odrazu wężyki przelewów oraz trójniki, które jak są orginalne to i tak nie przeżyją operacji . Oszczędzimy sobie potem problemu z wturnym zapowietrzaniem przez nieszczelności naruszonych tarmoszeniem przewodów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/#findComment-160985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam,objawy niedomagań mojej frotki są dziwne: po przejechaniu około 10 km nieprzekraczając 2,5 tys. obr. gaśnie nagle "efekt - zgaszenie kluczykiem podczas jazdy" ,obroty nagle spadają do zera ,dnia następnego rano odpala jak nowa. Filtr paliwa jest nowy. Podczas pracy silnika zaworek do odpowietrzania układu zasysa powietrze.Po zdjagnozowaniu wyświetliło:0400,1625,1630,1631. Czy to pompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/#findComment-158163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 najprawdopodobniej czujnik położenia wału. koszt to około 250zł wymienić można samemu. Przed tym jednak upewnił bym się na diagnostyce komputerowej czy to na pewno to. Komunikaty błędów mogą nie wskazywać bezpośrednio na tę usterkę może być mowa o czujniku obrotów oraz sterowniku pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/#findComment-154770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 dzięki za pomoc, w moim przypadku to był sterownik na pompie - 700 zł. - i po problemie (wymiana bez kosztów) - ciekawe ile bedzie działać zmodernizowany sterownik ? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14293-frontera-22-dti-peoblem-z-cisnieniem-paliwa/#findComment-154316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.