Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Jestem niestety posiadaczem Kadetta 1,3S. Mam problem z kopceniem przy wysokich obrotach biało - niebieski dym, bardzo gęsty jak jade na trasie i mu wcisne do deski to nic za mną nie widać.. Chciałbym wiedzieć czy to może być wina gaźnika bo juz do niego bardz bardzo dużo włożyłem pieniędzy i pomału mnie to przerasta, olej znika brak wycieków pewnie pierścienie. Może jutro wrzuce filmik jak to wygląda na żywo poprostu można sie przeraźić Pomóżcie prosze.... poprawiłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 to juz nie gaznik a koniec silnika siwy i bialy dym wskazuje na uszczelke albo pekniecie glowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/#findComment-231030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 A jak bedziesz silnik wyrzucal to wyciagnij z niego walek bo ludzie z nexii poluja na waleczek z 1.3S z literka B   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/#findComment-231029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 uszczelka pod głowicą wymieniana , glowica planowana w tym miejscu silnik suchutki ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/#findComment-231027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 saxpire, poszłeś na łatwiznę jak miałeś zdjętą głowicę sprawdzałeś szczelność tłoków przypuszczam że nie więc albo sprawdzić ciśnienie albo od razu brać się za rozbieranie silnika ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/#findComment-231012 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 no ok tylko powiedz mi rozbiore silnik i za co mam się brać ?? nie wiem czy to ma jakiś sens   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/#findComment-231000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 nie wiem czy to ma jakiś sensDrugi silnik masz w cenie remontu swojego silnika (UPG, płyny, przetaczanie głowicy, pierścienie, itp.) a nawet taniej. Gorzej trafić na niezajechany silnik (najlepiej sprawdzić kiedy siedzi jeszcze w innym aucie jak jest na chodzie).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14345-przy-wysokich-obrotach-kopci/#findComment-230976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.