Skocz do zawartości

Przy wysokich obrotach kopci


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem niestety posiadaczem Kadetta 1,3S. Mam problem z kopceniem przy wysokich obrotach biało - niebieski dym, bardzo gęsty jak jade na trasie i mu wcisne do deski to nic za mną nie widać.. Chciałbym wiedzieć czy to może być wina gaźnika bo juz do niego bardz bardzo dużo włożyłem pieniędzy i pomału mnie to przerasta, olej znika brak wycieków pewnie pierścienie. Może jutro wrzuce filmik jak to wygląda na żywo poprostu można sie przeraźić :( Pomóżcie prosze....

 

poprawiłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saxpire, poszłeś na łatwiznę jak miałeś zdjętą głowicę sprawdzałeś szczelność tłoków :( przypuszczam że nie więc albo sprawdzić ciśnienie albo od razu brać się za rozbieranie silnika ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to ma jakiś sens

Drugi silnik masz w cenie remontu swojego silnika (UPG, płyny, przetaczanie głowicy, pierścienie, itp.) a nawet taniej. Gorzej trafić na niezajechany silnik (najlepiej sprawdzić kiedy siedzi jeszcze w innym aucie jak jest na chodzie).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności