Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Musze chyba wymienic tylne amortyzatory w Signum Cosmo 2.2. Co sadzicie o Bilstein-ach? Moze lepiej kupic inne?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Sąsiad ma Bilnsteny w Signum 3.0 i bardzo sobie chwali. Mają dobrą markę, kilku kolegów też na nich jeździ w innych autach i też są zadowoleni. Ze swojej strony mogę jeszcze polecić amortyzatory Kayaba, nigdy mnie nie zawiodły w przeciwieństwie do Delphi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Co sadzicie o Bilstein-ach? Ogólnie polecane, podobnie jak KYB czy SACHS   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam serdecznie.Muszę wynienić w moim Signum2.2l diesel z 2004 r. amortyzatory z tyłu.Jaką firmę wybrać?Olejowe czy gazowe?Dzięki za odpowedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Jest kilka tematów - szukany wyraz wpisz tu: http://forum.opel24.com/search.php Najczęściej polecane KYB,SACHS, BILSTEIN, czasami idzie dorwać BOGE A jakie? Z tych lepszych będą chyba tylko "gazowe" a różnica "Na rynku oferowana jest szeroka paleta amortyzatorów różnych producentów i różnych rodzajów. Podstawowym podziałem, jaki możemy przyjąć ze względu na medium tłumiące, jest podział na amortyzatory olejowe i olejowo-gazowe. Zaznaczyć należy, iż te drugie często nazywane są gazowymi, jednak w rzeczywistości są one olejowo-gazowe. Należy także obalić mit, iż amortyzator olejowy jest gorszy od gazowo-olejowego. Amortyzator olejowy jest bardziej odporny na uszkodzenia (tj. dziury w nawierzchni, nierówności, krawężniki, gwałtowne dobicia etc.) niż amortyzator gazowo-olejowy. Wynika to z jego konstrukcji. Amortyzator olejowo- gazowy pokazuje swoją wyższość, jeśli chodzi o charakterystykę tłumienia i jej niezmienność pod wpływem długiej pracy w ciężkich warunkach, jest także odporny na pienienie się oleju. Stąd też zastosowanie amortyzatorów gazowych w samochodach wyczynowych, jednak odbiegają one znacznie konstrukcją od tych dostępnych dla przysłowiowego Kowalskiego. Producenci nowoczesnych samochodów coraz częściej wyposażają swoje modele w amortyzatory olejowo-gazowe, ponieważ zapewnią wyższą precyzję tłumienia przy zachowaniu wysokiego współczynnika komfortu, jednak nie uwzględniają oni fatalnego stanu dróg, które niestety nie traktują amortyzatorów naszych pojazdów najlepiej."   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 I u mnie nadszedł czas wymiany amortyzatorów z tyłu. Jest duża rozbieżność pomiędzy np. amortyzatorami KYB oferowanymi na allegro za ok. 150zł a oferowanymi przez serwis Opla - opisane jako oryginały i dostępne w okolicach 400zł za szt. Co to za firma robi to niewiem, przez telefon nie byli w stanie mi powiedzieć. Miał ktoś do czynienia z tymi "firmowymi"? KYB z allegro http://allegro.pl/item834237981_kayaba_amortyzator_tyl_opel_signum_vectra_c_1_8.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.