Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Witam mam problemy z odpalaniem mojego diesla 1.6 - Moje pytanie jest jad długo grzejecie świece żarowe by odpalić i kiedy używacie dźwigni wyprzedzenia zapłonu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Odpisalem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Witam po jakimś czasie około kilku godzin po ostatnim odpaleniu w wężu paliwa od zbiornika do filtra pojawia się dość duży bąbel powietrza - czy to normalne ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ..... już gdzieś pisałem, jaki jest sposób na zimowe kłopoty z zapaleniem tych oplowskich klekotów.... na zbiornik ropska (rzecz jasna niewiadomego pochodzenia ) lejemy 5 litrów orginalnej benzynki (najlepiej V Power z Shella ) i problem znika (testowane wielokrotnie w astrze F 1,7D)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzon_de_vito Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Z benzyna lepiej pali? W takim razie trzebaby sprobowac tego manewru   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 witam! nie lej jeszcze benzyny! Niema takich mrozów, jakby było -10 no to??? bo wówczas wytraca się parafina z ropy, wtedy można dolać benzynki. Mój 1,7d grzeje świece 26s. Długo, ale tak ma i nic nie mogę zrobić. A nie dość tego, to mam pompę z przyśpieszaczem na elektro-zawór! Niema to jak pompa na przyś. ręcznym Popr. liter/DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ..... już gdzieś pisałem, jaki jest sposób na zimowe kłopoty z zapaleniem tych oplowskich klekotów.... na zbiornik ropska (rzecz jasna niewiadomego pochodzenia ) lejemy 5 litrów orginalnej benzynki (najlepiej V Power z Shella ) i problem znika (testowane wielokrotnie w astrze F 1,7D) i faktycznie to przy mrozach pomaga? bo np teraz jak rano jest ok -3 st, to podczas zapalania mojego 1.7D to sie odpala, ale odrazu gasnie, za ktoryms razem, przy lekkim gazie sie udaje odpalic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.