Skocz do zawartości

Ile powinna palić Astra z silnikiem 1.7 TD (68 -konnym)?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Powoli się przyzwyczajam do jazdy dieslem.W zasadzie po mieście całkowicie wystarczy ( i tak nie da się szaleć po tych naszych dziurawych drogach), na trasie jest trochę gorzej ale ujdzie.Grunt ,że jak na razie jest bezawaryjna ;] ,czego nie dało się powiedzieć o Alfie ;)

Pozdrawiam

Wojtek

Zgadza się, w trasie przydało by się lepiej, zwłaszcza w parę osób. ;] W moim są też za krótkie biegi, trzeba się trochę omachać lewarkiem. Na trzecim biegu przy 3000obr. mam dopiero 70km/h. Czy u Ciebie jest podobnie?

 

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.Dzisiaj sprawdzałem ,u mnie jest dokładnie tak samo.Fakt biegi za krótkie ale da się przyzwyczaić.Ciekawe czy ktoś próbował Power Boxa?Na stronie V-tech jest opis tego urządzenia.Z opisu wynika że warte jest zainwestowania kasy w niego, przy moim silniku można uzyskać moc 82-83 konie , no i większy moment.Proszę o wypowiedzi użytkowników w/w urządzenia.

Pozdrowienia

Wojtek

 

Dlatego bardziej lubie poprzednia wersje tego silnika w Astrze I bo tam dawke paliwa krecilo sie jedna srubka na pompie, a zwiekszenie cisnienia na turbinie mozna bylo MBC wysterowac. I po co te "kompjutery" :?:

 

Jakos nie mam przekonania do boxow. Samochod powinno sie zbadac przed wirusowaniem i pisac program pod konkretny przypadek. Box u jednego moze dac 20KM, a drugiego 10KM, u trzeciego 15... u czwartego 5. Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego :)

 

Witam.Z tego co pisało na stronie V-Tech wynika że powerboxy są pod konkretne silniki :) , i podane są konkretne wartości jeśli chodzi o moc i moment.

Pozdrawiam

Wojtek

 

Tak, konkretny silnik (model), ale nie egzemplarz. Mam nadzieje, ze teraz jest jasne :)

Na przykladzie v-techa odzalowalbym te 3 dodatkowe stowki i zaplacil za chip bo przynajmniej zrobia tak jak Ty bedziesz chcial. 68KM w tej budze demonem predkosci nie jest, ale gdyby mial te 80-85 mogloby to juz sie jakos zbierac. Ten silnik bylby dobry do Kadetta, ale nie ciezszej Astry. Tutaj Opel dal plame.

 

Witam.Pytanie jak w temacie.Mam wrażenie że moja Astra bardzo dużo pali, przynajmniej 8-8,5l/100km po mieście, a z tego co wyczytałem to powinna palić około 7l/100km.Co może być przyczyną takiego spalania?I jak to wygląda u innych posiadaczy Astr z takimi silnikami?Dodam tylko, że silnik pracuje równo beż żadnych niepokojących objawów ,pali na dotyk, a i nie wymieniałem jeszcze filtrów:powietrza i paliwa(samochód posiadam od 3 tyg).W sumie nie wiem czy wynika to z techniki jazdy , czy ten silnik po prostu tak ma.Jeżdżę głownie po mieście (około 95% czasu jazdy).Pozdrawiam

Wojtek

witam

z tym palaniem to rzeczywiście tak jest. U mnie podobnie to chyba wygląda i sądze że 8 l po mieście weźmie ten silnik bez problemu. Dynamika ? - tego w tym silniku po prostu nie ma. na trasie przy bardzo spokojnej jeśdzie można spalić 5 l moze nawet ciut mniej ale trzeba jechać po autostradzie nocą 90km/h.

Ostatnio trudno było go odpalić ale po przezyszczeniu zaworu EGR jest sporo lepiej.

 

moj silnik strasznie kopci i się zastanawiam co może być przyczyną wiecie od czego zacząć ? z góry dziękuje za pomoc

 

moj silnik strasznie kopci

Kopci, kopci... Dlaczego wszyscy musza pisac tak lakonicznie? Jak kopci? Na czarno, niebiesko, bialo? Caly czas, na zimnym, na cieplym, przy odpalaniu, przy przyspieszaniu...

 

moj silnik strasznie kopci

Kopci, kopci... Dlaczego wszyscy musza pisac tak lakonicznie? Jak kopci? Na czarno, niebiesko, bialo? Caly czas, na zimnym, na cieplym, przy odpalaniu, przy przyspieszaniu...
kopci na czarno i właściwie zawsze, jak tylko doda się mocniej gazu albo szybciej przyspieszy nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny

 

Najwidoczniej wtryski leja, albo masz za duza dawke paliwa na pompie. Ale jak kopciuch jest caly czas to za duzo paliwa a za malo powietrza.

Przy ostrym przyspieszaniu ma prawo zakopcic, jednak przy utrzymywaniu stalej predkosci obrotowej nie powinien.

 

Najwidoczniej wtryski leja, albo masz za duza dawke paliwa na pompie. Ale jak kopciuch jest caly czas to za duzo paliwa a za malo powietrza.

Przy ostrym przyspieszaniu ma prawo zakopcic, jednak przy utrzymywaniu stalej predkosci obrotowej nie powinien.

czy to coś poważnego i kosztownego jest ? i co należałoby wymienić bądź ustawić w takiej sytuacji ?

przy spokojnej jeżdzie nie kopci ale jak mocniej przyspiesze albo na postoju wcisne gaz i kręce prawie 5 tys obrotów to z tyłu prawie nic nie widać a rury czarny pył się wydobywa ak dla mnie to za bardzo kopci

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności