Gość Anonymous Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 WITAM, Jest to moj pierwszy post a raczej thread na tym forum wiec proszę o wyorzumiałość Kupilem sobie uzywana astre II 16v 1,6l niby wszystko ladnie smigalo az do dnia kiedy oddalem samochod do autoryzowanego serwisu Bosch na wymiane rozrzadu ..oczywiscie wymienili mi wszystko ,pompa wody,rolki,napinacz,pasek...wszystko ladnie pieknie az tu po kilku dniach samochod odmawia posluszenstwa ...jest totalnie zamulony ..wciskam gaz a on jak by mial 20kM ,zamula strasznie ,oczywiscie pojechalem do serwisu powiedziec ze cos jest nie tak i mysle ze mogli przestawic mi pasek o jeden ząb ,majster rozkrecił caly rozrzad i pokazal ze wszytsko jest ok ,oczywiscie wytlumaczyl mi z ksiazka w reku jak to powinna wygladac no i rzeczywiscie wszytsko bylo ok! ,no i zaczelo sie szukanie usterki ,zaczelismy od podlaczenia komputera ktory nie wykazal zadnego bledu ,procz zabrudzony recyrkulator spalin ,sprawdzilismy cisnienie w pompie paliwa,przepustnice itp itd ...ogolnie facet w warsztacie bawil sie 6h i nie dal rady ..nadal samochod tak zamula jak zamulal ..pozatym wskaznik obrotomierze lekko sie rusza ...nie jakos bezczelnie ...poporstu trzeba sie wpatrzec zeby zobaczyc jak wskazowka lekko faluje ...jezeli ktos zna jakie jest rozwiazanie niech napisze bede mega wdzieczny ...pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 hmm swiece? a moze filtr powietrza zapchany?? no wiesz a patrzył do tego pasak jeszcze raz?? moze twoj nowy pasek wyglada gorzej od starego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Hmmm a czy pasek rozrządu nie jest za bardzo naciągnięty???? [ Dodano: Nie Lis 12, 2006 01:24 ] Bo skoro problemy po wymianie rozrządu itp to tylko tu bym szukał winny...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Hmmm a czy pasek rozrządu nie jest za bardzo naciągnięty???? [ Dodano: Nie Lis 12, 2006 01:24 ] Bo skoro problemy po wymianie rozrządu itp to tylko tu bym szukał winny... Mechanik sprawdzal rozrzad ponownie i stwierdzil ze jest ok ..w poniedzialek poprosze zeby sprawdzil cisniene na zawaorach i wtedy okaze sie czy nie jest cos z silnikiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 skoro komputer wykazał zabrudzony EGR to trzeba wyczyścić albo zaślepić, może to to.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 hmmm a moze silniczek krokowy y tez wyczyscił... wczescniej pisal ze bylo dobrze tylko z czasem cos sie stalo.. moze pasek sie wyciagną albo napinacz szlag trafil? nie wiem rownie dobrze myszy mogly by zrobic gniazdo w ukladzie wydechowym...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Zapomnij o rozrzadzie jest napewno ok moim zdaniem to przypadek no bo mechanik chyba wszystko wyjasnil no i komp by wykazal ze cos nie tak z rozrzadem problem tkwi w czym innym bylo juz tu sporo takich tematow napisz cos wiecej.kiedy jest zamulony jak odpalisz na zimnym i odrazu czy jak sie zagrzeje,pisales ze obroty faluja,a wez go przytrzymaj na 3 tys i sprawdz czy rowno chodzi [ Dodano: Nie Lis 12, 2006 21:04 ] skoro komputer wykazał zabrudzony EGR to trzeba wyczyścić albo zaślepić, może to to. Zaslepic sie nie da bo kontrolka swieci na okraglo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Rzecz zaczela sie dziac w czwartek jak to wracalem poznym wieczorem do domu i zobaczylem kumpla na tarsie i nie moglem go dogonic ..cisnalem w deche a on zamulal ..na drugi dzien normalnie w pracy jezdzilem nie zwracajac uwagi ...az chcac wyjechac z zakretu samochod zachowal sie niczym fiat 126p ..zaniepokoilo mnie to wiec zaczelem sprawdzac no i sytuacja powtarzala sie ..wiec nie zastanawialem si i opjechalem do serwisu w ktorym wymieniono mi rozrzad ..facet zaczal sprawdzac wszystko .... ..robil to z 6h no i rozlozyl rece ...a ze byla juz 18 to umwoilem sie z nim na poniedzialek ...zamowil jakies czujniki na pon i bedziemy sprawdzac .... acha ...wczoraj probowalem pojezdzic i jest jeszcze gorzej ...w ogole nie ma przyspieszenia ... powoli sie rozpedzam i dochodzi maks 80 km/h ... wiecej sie nie da ..nawet jak wcisne do gleby to wskazowka stoi w miejscu a silnik az pierdzi ... dziwna sprawa ...nie jestem jakims specem ..ale mechanik powiedzial mi zebym poczytal na jakis orach bo on sam nie wie co jest ..podkreslam ze jest to autoryzowany serwis Bosch i mitsubishi .przy salonie mitsubishi motors ..mam nadzieje ze jutro znajda usterke ... w tej chwili w ogole nie ruszam samochodu z garazu bo on jedzie gorzej ..od malucha ... a z tym recyrkulatorem spalin przejezdzilem duzo kilometrow ..okolo 2000 i nic podobnego sie nie dzialo ...ba ..mechanik stwierdzil ze recyrkulator nie robil by takich cyrkow   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Wow rozpedza sie do 80 no to go niezle dusi,w tym wypadku zawor EGR odpada napewno.Napisz co i jak jak zrobia bo tu by mozna bylo dlugo dyskutowac co moze byc przyczyna.Zycze szybkiego powrotu do zdrowia twojej Asterce a tobie malo wydadkow   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ja znam podobny przypadek: gościowi zaczeło auto zamulać strasznie i okazało się, że rozleciał się katalizator (wkład się rozkruszył) i przytkał się wydech. Nieżyczę Ci tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.