Gość zibi Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Uważam,że nie ma co się więcej rozpisywać nt. spray-u jeśli jest mała dziura w czole opony,to pomoże,a jak większa lub z boku,to nie chyba,ze ta z boku zaleje się po odkręceniu koła i ustawieniu dziurą do dołu tak,czy siak preparat utrudnia pózniejszą naprawę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kongu Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 najlepiej to nie miec gazu i miec prawdziwa opone moim zdaniem tylko dojazdowka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 najlepiej to nie miec gazu... post w złym temacie ...miec prawdziwa oponę tylko dojazdowka... zdecyduj się - albo pełny rozmiar albo dojazdówka ... Pozdro ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Tak tylko trzeba pamiętać o sprawdzaniu zapas-u dojazdu co jakiś czas. Woziłem dojazd w aucie odkąd je kupiłem niestety przy awarii okazał się nie dopompowany i padł po kilku kilometrach. Jak nie ma miejsca to polecam spray + assistance. W małych autach nawet dojazdówa zajmuje sporo miejsca ja mialem tak w punto i dopiero jak jej się pozbyłem można było spokojnie zapakować bagażnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.