Skocz do zawartości

Problem kod błędu P1220


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam odebrałem auto od mechanika i sam się za to zabrałem porozkręcałem rozrzą ustawiłem tak jak w książce pompe i rozrząd i wow auto odpaliło normalnie tylko jest mały problem jedzie normalnie i czasami zaświeci sie kontrolka i znowu obroty do 3 tyś zdaża się to żadko ale się zdarza, nie odczytywałem jeszcze komputerem bo mam chwilową awarię sprzętu , 2 problemem jest to że rano zapali bez problemu chodzi chwilkę , zgaśnie i później są ogromne problemy z zapaleniem. moż ktoś z as miał już taki problem, zrobię komputer to będe wiedział coś więcej. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

elo a ja mam problem bardzo smiesznyy kupilem filtr poliwa do opla zafiry B chialem go zamontowac ale nie wiem gdzie sie znajduje patrzylem tam ale nie znalazlem koledzy pomozcie!:mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam doprowadziłem moje autko do takiego stanu że: odpala normalnie bez żadnego problemu tylko czasami zaświeca się kluczyk auto osiąga tylko 3 tyś obrotów dam gaz na max chwilkę chodzi na 3 tyś po czym gaśnie klucz i jest ok. To się zaświeca czasami nie wiem co z tym zrobić. Po sprawdzeniu komputerem jest to błąd P1220. Nie wiem co z tym dalej zrobić proszę pomóżcie. Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to w czyms ci pomoze;

Wiele chyba nie pomoże!! !! Bo ten błąd wiąże sie z poważnym błędem pompy!!. Przestawiacza konta wtrysku!! .Mógł on powstać po długotrwałym odpalaniu na tzw. sucho!! lub na hol.. . i wiąże się on z regeneracją pompy mechanicznie!!. Czasami ten błąd wyskakuje przy zapowietrzaniu układu!! Ale to najlepsza opcja!! nazwę to świąteczną!! :P w innych przypadkach to 2000tys zł. wiąże to się z kalibracja pompy!! Bo wymiana jest dziecinnie prosta!!. Ale demontaż stół itp Podwajają koszty!!.

Dołączona grafika:roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie siedze w temacie pomp mocno wiec podeslalem linka z nadzieja ze moze cos pomoze ale jak widac, nie bardzo ??? , coz kolego,po brzozie sie nie chyba i nie gdyba wiec przykro mi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo :) , coz kolego,po brzozie sie nie chyba i nie gdyba wiec przykro mi.

kol. hajfa, Każda pomoc jest wskazana!! Gdyby nawet nie była do koń ca skuteczna!! . ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki za odpowiedzi mam jeszcze tylko pytanie czy jestem w stanie sam to wymienić czy jednak trzeba dać gdzieś do regeneracji pompę ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jestem w stanie sam to wymienić

Wymienić ! Pewnie byś wymienil! Ale już samo nabycie tego przestawiacza! To koszt z montażem!! a kalibracja!! Osobno! Wiec wyszedl byś jak Zabłocki na ..... Więc musisz sprawdzic czy to na pewno pompa! dobry zakład musi mieć taki oto tester pomp.. lub KTS . TECH -2 i do roboty! Dołączona grafika

 

Domyślam się ze zapytasz ile taki tester kosztuje?? Więc tylko lub aż ..2000zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam mam jeszcze taki problem z tym autem np ze przy odpalaniu zimnego czyli stoi całą noc nwed teraz w mrozie odpala super bez żadnego problemu chodzi około 20 sekund po tym czasie gaśnie i jest problem żeby go odpalić trzeba długo kręcić żeby odpalił. Z tego co czytałem na forum to problem z zapowietrzaniem się jutro jadę do sklepu i mam zamiar wymienić wszystkie wężyki przelewowe, zprawdzę też te oringi przy filtrze, co jeszcze trzeba by tam wymienić bo może ten błąd tonie jest uszkodzenie pompy tylko właśnie to. Bo troche mało prawdopodovbne żeby była pompa chociaż nie wykluczam bo auto po wymianie silnika praktycznie nie jeżdziło. Pomóżcie co tam jeszcze wymienić żeby to uszczelnić. Pozdrawiam

 

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 20:33 ]

Wymieniłem wężyki, oringi przy filtrze paliwa i teraz może stać obojętnie gdzie i jak zapali to już chodzi, tylko jak jade po kilku-kilkunastu minutach zaświeca się komp i mam tylko 3 tyś obrotów to w takim przypadku chyba tylko pompa:(. Muszę jeszcze gdzieś jechać żeby to sprawdzić na 100% wtedy albo dam do regeneracji w Obornikach ktoś to robi za 700zł, albo kupię z allegro znalazłem kilka np z uszkodzonym sterownikiem który u mnie jest ok lub kompletną zastanawiam się nad tym czy lepiej zrobić swoją i mieć pewność że jest ok czy kupić i po jakimś czasie znowu m ieć coś podobnego pomóżcie!!!. Mam jesze pytanko czy tą pompę da się wyciągnąć bez wyciągania silnika bo widze tam cholernie mało miejsca i raczej w aucie to będzie problem. Proszę o pomoc Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności