Skocz do zawartości

Czy to wina rozrusznika?


Gość marekww33

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat. Moja Zafirka cięzko kręci rozrusznikiem. Na początku myślalem że to wina akumulatora że jest nie doładowany, ale świeżo odłączony od prostownika nadal ciężko kręci. Wymieniłem się akumulatorami z kolegą który też ma taką samą Zafire jego kręci szybko i tak fajnie lekko moja ciężko i wolno (moj do jego, jego do mojej) i co? problem pozostał. Jego Zafirka na moim akumulatorze lekko i szybko a moja na jego bez zmian wolno i cięzko. Myślałem że moja ma leprzą kompresję ale, kolegi Zafira ma o 40 tyś. km mniej przejechane. I CO TO MOŻE BYĆ ROZRUSZNIK CZY COŚ INNEGO???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie tulejki rozrusznika. Zdemontuj rozrusznik, rozkręć go i sprawdź tulejki i szczotki, jeśli zrobisz to sam to koszt nie przekroczy 40zł u elektryka taka przyjemność około 120zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak właśnie zrobię, mam znajomego elektryka to zrobi gratisowo.Tylko sie zastanawiam jak już będzie wykręcony to może wymienić nawet jak będą w miare dobre bo 40 zł. to nie koszta a będę miał pewność że tulejka i szczotki są OK!

 

[ Dodano: Sro Lis 12, 2008 21:14 ]

Tylko sie jeszcze muszę dowiedzieć jaki mam rozrusznik żeby dobre części kupić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rozrusznik to 0 001 109 062 ale, z końcówką 052 i chyba jeszcze z 10 innych to te same rozruszniki, wiem bo sprawdzałem w sklepie w katalogu.

Zabrałem się dziś za wykręcanie i troszkę się zdziwiłem bo bardzo mało tam miejsca, czy może ktoś z czytających wyjmował już rozrusznik z zafiry? Jeśli tak to prosił bym o krótki opis, tak z grubsza, bo chciałem odkręcić rure wydechową przy turbo żeby mieć więcej miejsca i ukręciłem jedna z trzech śrub i mam teraz dwie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/madanimated.gif . Czytałem w TIS 2000 jak wykręcić ale, co praktyka to praktyka a nie teoria.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marekww33, nie chciał bym sie wymadrzac ale sprawdz najpier kostke przyłączeniową przy rozruszniku ja miałe podobne objawy to znaczy słabo krecił i nie zawsze startował a czasem stawał w trakcie krecenia i okazało sie ze wtyczka przy rozruszniku nie miała dobrego styku i iskrzyła i całe zamieszanie z tak błachego powodu miałem ,przeczysciłem styki dogiołem wsówki i jest oki,ale to może tylko mi sie tak udało http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności