Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem i biegiem jałowym


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam calibre c20ne z LPG. Gdy ja kupiłem nie paliła na benzynie i znajomy mechanik powiedzial ze poszla pompka paliwa wiec ja wymienilem i bylo bez zmian. Pojechalem do elektryka aby podlaczyl ja pod kompa i wykryl kod bledu i naprawil usterke. Owszem... cos tam zrobil, ale i tak ciezko mi pali na benzynie a na biegu jałowym gaśnie a jak jej gazuje pulsacyjnie to ma nierówne obroty, wskazówka biega jak chce po obrotomierzu. Zastanawiam sie czy moze wymienic filtr paliwa, a moze przeczyscic wtryski? Co o tym sadzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, zapomnialem wspomniec ze mam w oplakanym stanie waz powietrza ten karbowany i powiedzial zebym go wymienil bo on od tego by zaczal. To moze byc przyczyna ze dostaje lewe powietrze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzieki za rade. Wymienie ten wąż a jesli to nie pomoze to bede szukac kodow. Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 19:36 ]

A nie orientujesz sie moze czy mozna wsadzic do calibry c20ne 6-biegowa skrzynie biegow?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności