Gość wild_elk Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 nie odbieraj tego jak arogancje ale wpisz w wyszukiwarke na forum ERG i poczytaj o tym, to jest zawór, który filtruje spaliny, żeby miały mniej toksycznych związkó w sobie i w nim osadza sie nagar ze spalanego paliwa, który powoduje "czkanie" - prościej wytłumaczyc się tego nie da, jeśli chcesz więcej to szukaj. Odstawiłem samochód do znajomego mechanika na godzine, wyjął, wyczyścił, trwało to godzine ze wszystkim ale od razu nie zaczął zapłaciłem 30 zł i mam spokój, a co do kontrolki u mojego ojca w astrze g nie świeciła się kontrolka a i tak zawór był do czyszczenia, u mnie świeciła dlatego że zawó był już troche zapieczony, kto wie, może to jego wina   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-222249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 dzieki kolego...sprawdze to i napisze co wyszło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-222247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 to jest zawór, który filtruje spaliny, żeby miały mniej toksycznych związkó w A to ciekawostkę napisałeś . EGR to zawór który wpuszcza (nie filtruje) do komór spalania część spalin. Nic nie filtruje. Taki wymysł ekologów który tylko utrudnia życie posiadaczom tego ustrojstwa. Od filtrowania (a raczej oczyszczania) czy jak to nazwać to jest katalizator.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-222232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 a ty rafale jak mowisz od czego jest ta czkawka ponizej 2000 obrotów?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-222227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 sorry wpuszcza pewną częśc spalin, nie chodziło mi o to, że on sam w sobie ma jakiś filtr w środku, tylko przez niego przechodzą te spaliny dalej, źle to określiłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-222214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 nie wiem, pomoże jeśli coś jest nie tak z silnikiem, ja bym poczekał kilka dni, pocisnłą troche do 3000-3500 na każdym biegu i jeśli byłoby ok to ni bym z tym nie robił zależy też czym jeździłeś wcześniej i do czego jesteś przyzwyczajony Jak silnik można przyzwyczaić do spokojnej jazdy, tak żeby potem nie miał "ochoty" wkręcać się do 4000 obr/min??? Jeśli masz jakiś sposób na to, to zamieść oddzielny temat. Wiele osób będzie wdzięcznych, bo pewnie mniej przez to pali... Czego się Ty kolego naczytałeś, czy najadłeś... To jest jakaś paranoja, co piszesz...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-194558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 wild_elk napisał/a: nie wiem, pomoże jeśli coś jest nie tak z silnikiem, ja bym poczekał kilka dni, pocisnłą troche do 3000-3500 na każdym biegu i jeśli byłoby ok to ni bym z tym nie robił zależy też czym jeździłeś wcześniej i do czego jesteś przyzwyczajony Jak silnik można przyzwyczaić do spokojnej jazdy, tak żeby potem nie miał "ochoty" wkręcać się do 4000 obr/min??? Jeśli masz jakiś sposób na to, to zamieść oddzielny temat. Wiele osób będzie wdzięcznych, bo pewnie mniej przez to pali... Czego się Ty kolego naczytałeś, czy najadłeś... To jest jakaś paranoja, co piszesz... to się nazywa komputer adaptacyjny...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-194521 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Jak silnik można przyzwyczaić do spokojnej jazdy, tak żeby potem nie miał "ochoty" wkręcać się do 4000 obr/min??? Jeśli masz jakiś sposób na to, to zamieść oddzielny temat. Wiele osób będzie wdzięcznych, bo pewnie mniej przez to pali... Czego się Ty kolego naczytałeś, czy najadłeś... To jest jakaś paranoja, co piszesz... piękny post na start i sorry ale jest jedno stare i mądre powiedzenie - jak masz powiedzieć coś głupiego to lepiej nie mów nic tak jak pisał kolega wyżej - komputer adapracyjny , apadtacja - przystosowywanie się do pewnych warunków, jeśli chodzi o silnik to chyba logiczne, że do warunków eksploatacji - katowanie, zamulanie, normalna jazda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-190743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 sprawdź kolego u mechanika działanie przepływomierza. Po prostu trzeba samochodzik zawieść do dobrego serwisu i przeprowadzić procedurę diagnostyczna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15173-problem-z-silnikiem-cdti/page/2/#findComment-189810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.