Skocz do zawartości

Światełko wstecznego biegu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

moze mi ktos udzielic pomocy, kupilem uzywanego 9 letniego opla tigre 1.6 16v, jestem bardzo z niego zadowolony lecz nurtuje mnie jedna rzecz, moze sie wyraze trroche nie jasno i prostacko za co przepraszam ale jestem laikiem jest to moje pierwsze autko widac juz poprzedni wlascicie chyba mial jakies patenty w glowie cos porobil nawet niewiem co to jest, ale jest jedna rzecz ktora mnie martwi a mianowicie, jesli zostawie zgaszony tzn wylaczony samochod na biegu wstecznym to nawet jak wyjde z auta powylaczam wszystkie swiatla i zamkne autko to i tak swieca te cholerne dwa swiatelka wstecznego:(, czy to jest normallne ze tak po wylaczeniu auta zeby swiecily te zarowki z tylu od biegu wsteczngo?;), prosze pomozcie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywitania i ortografia nie są twoją mocną stroną.

 

Masz zdrowo namieszane w elektryce więc szukaj bezpieczników i sprawdzaj kabelki.

Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki świata ze wstecznego nie mogą świecić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz jechać do dobrego elektryka, poprzedni właściciel coś namieszał, możliwe, że po przekręceniu stacyjki prąd nie dochodził do włącznika wstecznego w skrzyni biegów i gość podpiął prąd np.prosto z akumulatora i wtedy taki efekt jak masz teraz. jedź do elektryka pomierzy, posprawdza i naprawi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jescze istnieje taka mozliwosc jak zamontowanie przełączniczka za bezpiecznikiem i gdy wyjde z auta to ten bezpieczniczek bede wylaczal, ale to jest idiotyzm troche (jakies przełaczniczki porazka) kumpel moj powiedzial mi ze gdybym mial schemat instalacji elektrycznej to sam bym sobie sprawdzil bo moze byc masa z czego innego wzieta

hmmm w sumie to niewiem o co w tym chodzi ale moze to jest to???, jak mysliicie???

 

[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 17:04 ]