Skocz do zawartości

Problem Omega 2.5 v6


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszyskim witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczow a teraz do rzeczy.

Kilka dni temu wsiadlem sobie do mojej OMY 2.5 V6 CDX by dotrzec do pracy a tu... wielkie rozczarowanie OMA nie pali coz wiec poradzic mialem, zabralem sie ciuchcia. Pomyslalem ze bateria padla ale po zmierzeniu miernikiem dalo mi odpowiednie napiecie jednak to mnie nie uspokoilo i by rozwiac wszelkie watpliwosci spialem ja na kable z innego auta lecz bez happy endu. Poprosilem kumpla o zholowanie do zaufanego mechanika i przy probie odpalenia na holu happy end byl ODPALILA :( jednak to nie koniec opowiesci. Zaprowadzilem auto do mechanika a on mi na to ze nic nie moze zrobic bo OMA palila u niego z pierwszego strzala. Zostawilem ja wiec na wymiane filtra paliwa oraz przekaznika pompy, bo jak twierdzil moglo to byc przyczyna. OK... jade po odbior auta... Oma stoi przed domem mechanika ktory ja robil, koles wychodzi z domu wsiada do OMY kluczyk w stacyjke bach, skret w prawo bach, OMA pali jak marzenie... no to ok... jedziemy. Zajechalem pod dom, zaparkowalem ladnie, rano sie budze zbieram do pracy wsiadam do auta i ZONK.. dalej to samo. Prosze o jakas odpowiedz, cokolwiek co pomoze mi rozkmilic co jej dolega. Musze dodac, ze poza tym upierdliwym zjawiskiem wszystko inne z OMA gra i buczy. POMOCY!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec.. kreci nie zapala(nawety nie prycha), na rozgrzanym bezproblemowo. Wiem ze poprzez zmostkowanie odpowiednich nozek w laczu pod kompa mozna zczytac kody bledow moje pytanie brzmi ktore to sa albo link do jakiejs stronki z opisem poprosilbym.

Dzieki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stronki z opiesem sa juz podane na forum

styki 5 i 6

opis jest na zatyczce zlacza diagnostycznego

i poczytaj inne tematy o problemach z zapaleniem zimnego silnika

temat sie przewija dosc czesto

 

co moze byc uwalone ??

czujnik temperatury dajacy sygnal na komputer silnika

przekaznik pompy

to na poczatek

a reszty poszukaj :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bede wiec kombinowal.

Pozdrawiam.

 

[ Dodano: Sob Lis 22, 2008 19:06 ]

hej, mam kody bledow i sa to:

19 - Czujnik polozenia i predkosci obrotowej, bledny sygnal

53 - Przekaznik doplywu powietrza dodatkowego, zbyt wysokie napiecie

57 - Stopien wyjsciowy regulacji biegu jalowego, zbyt niskie napiecie

 

to tyle o bledach wiecej nie ma, co poczac teraz???

Dzieki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności