Gość zeusmobil Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 darkp1, nie powinno byc ale sladowe ilosci oleju to zecz normalna w tym przypadku,turbina jest smarowana olejem z silnika i nieraz cos tam pósci oleju Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15334-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-silnikami-20-a-22/page/2/#findComment-219619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam. Oleju mam tak o : Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15334-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-silnikami-20-a-22/page/2/#findComment-219495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusmobil Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 darkp1, za wiele to tam nie widze jaki masz przebieg rzeczywisty pojazdu, Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15334-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-silnikami-20-a-22/page/2/#findComment-219255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Rzeczywisty nie wiem, ale na liczniku ma 153tys km. Jakie powinno być ciśnienie na turbosprężarce? W Sam naprawiam podane jest od 0,4 bara do 0,8 bara, zaś facet u którego byłem na kompie mówił że powinno być około 1,3 bara. Pompa jest oryginalna, komp błędów nie wywala, lecz auto dalej mocy nie ma no i na wolnych obrotach, jak jest zimny gubi trochę obroty. Facet sugeruje dziurawy intercooler, albo rury. Co robić? No i do tego samochód duzo pali (8l na 50km komp pokazuje) Ponadto turbina pluje olejem, czy to może oznaczać koniec jej żywotów? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15334-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-silnikami-20-a-22/page/2/#findComment-218497 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Cytat Ponadto turbina pluje olejem, czy to może oznaczać koniec jej żywotów? Przecież interkoler to chłodnica i parę przewodów!! Można sprawdzic zwykłym kompresorem! .Natomiast turbina .To juz jest niestety wydatek! uszczelnienia poszły i nic sie nie da bez regeneracji!!.A juz inna sprawa dla czego!! .Może od przebiegu??Nie wiadomo jaki rzeczywisty!! Od wypadku! I na koniec złego obchodzenia sie z silnikami wyposażonymi w turbo!! . Turbo to jak kobieta trzeba pieścić Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15334-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-silnikami-20-a-22/page/2/#findComment-218457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Porównując zdjęcie brzozy ze sprawdzania świec, a moje to mam dużo oleju w rurze od turbiny: Ponadto przy odmie też jest trochę oleju: Co to jest za zawór: I to? Zawór upustowy działa ok, mam podejrzenia co do katalizatora, ponieważ po przytkaniu ręką go, samochód gaśnie i śmierdzi trochę, jest sposób na sprawdzenie go? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15334-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-silnikami-20-a-22/page/2/#findComment-218285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.