Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam wszystkich jako, że to mój pierwszy post. Mam od pół roku Asterke 1.7 DTL z rocznika 99. Miałem z nią trochę problemów na początku jak zrywający się pasek alternatora i takie tam. Od jakiegoś czasu smigała bez zarzutu. Ostatnio okazało się, że turbina wymaga regeneracji. Ale nie to jest najgorsze. Podczas jazdy przestawił się o dwa ząbki pasek rozrządu - prawdopodobnie skrzywiło jeden zawór. Także szykuję się do zrobienia wszystkiego na cacy. I tutaj pytanie - od tego czasu przy odpalaniu na zimnym silniku z rury strzela spora ilość dymu. Przy niższych temperaturach też trochę muszę pokręcić przed odpaleniem. Sprawdziłem świece żarowe - wszystkie grzeją. Czy może być tak, że świeca wizualnie grzeje, ale technicznie grzeje za słabo. No i skąd ten dym. Z tego co wyczytałem na forum nie jest to pompa bo wtedy nie paliła by przy ciepłym silniku. Acha w międzyczasie czyszczony z oleju był EGR - może to sprawa tego, że jest czysty a turbina dalej chlapie olejem? Dzięki z góry za rady....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15459-astra-17-dtl-problem-z-odpaleniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 xaoo, jak pasek rozrzadu przeskoczyl to przestawilo kat wtrysku na pompie wtryskowej. Bedziesz mial problemu z zapalaniem na zimnym silniku, ale na cieplym powinno byc juz dobrze. Zgaduje, ze dym ten koloru jest siwego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15459-astra-17-dtl-problem-z-odpaleniem/#findComment-219233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Dzieki Bradley! Dym w zasadzie szro-niebieski - jakby olej trochę. A jeśli to kąt wtrysku to co z takim fantem zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15459-astra-17-dtl-problem-z-odpaleniem/#findComment-219205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzon_de_vito Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Jechac do fachowca i ustawic jak ma byc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15459-astra-17-dtl-problem-z-odpaleniem/#findComment-219196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 no tak:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15459-astra-17-dtl-problem-z-odpaleniem/#findComment-219174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Kat ustawiasz czujnikiem zegarowym (choc nie wiem jak to jest w przypadku Astry G bo jesli ma komputer to powinno dac sie odczytac ten kat za pomoca komputera, czyli przestawiamy pompe manualnie i odczytujemy kat na komputerze), no ale zrob to odrazu przy wymianie paska rozrzadu (bo jak sie go zrzuca to wypadaloby kupic nowy). Czyli generalnie wszystko zrobisz przy remoncie silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15459-astra-17-dtl-problem-z-odpaleniem/#findComment-219108 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.