Skocz do zawartości

Jak zamonotwać neony :) ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie! Przykładam sie do montażu neonu we wnętrzu samochodu. Od kompa zostaly mi 4 neony :D różno kolorowe i fajnie było by to wykorzystać w aucie. Z tego co wiem to neony sa na 12V. I teraz zastanawiam sie nad jednym zeby podlaczyc do kompa jset jeszcze takie male plastikowe pudelko a na nim napisane jset tak: Output Voltage

620 V (DC/AC) Input voltage 12V (DC) power consumation 8.88 Watt. No i teraz skad

najlepiej pociagnac do tego napiecie? Moze z zapalniczki samochodowej? Oraz jak to podlaczyc? przez to plastikowe pudeleczko czy tak bezposrednio podlaczyc neon pod napiecie???A moze jakis bezpiecznik wystarczy?

Neony sa firmy Revoltec. Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi. Z gory prosze o jasne objasnienia, bo jestem ciemny w tym temacie.

 

 

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj gynox, heh ciekawy temat, sam jestem laikiem ale mam taka jak ty tigre tylko niebieski metalik:), apropo jak juz zamontujesz te neony to daj tytaj na forum jakas focie jak to bedzie wygladalo:). z gory serdeczne thx:)

 

[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 11:23 ]

a wydaje mi sie ze to pudełeczko to jest taka przetwornica prądu, ktora zamienia 12V w 620V (hmm to tak jak transformator czy cos) i bez tego pudełeczka nie podłączysz neonu. to podobnie jak z zasileniem takiej rurowatej lampy jarzeniówki samo podłączenie jej bezpośrednio do pradu nic nie da bo tam w tej lampie są grzałki ktore włącza i wyłacza starter po czym grzałki podgrzewaja gaz i lampa zaczyna świecic. CZY COŚ TAKIEGO

 

 

ps. nie śmiejcie sie bo to naprawde dużo jak na moją wiedze na temat elektryki :D:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach