Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam ! Po problemach związanych z pompą, intercoolerem, turbiną i paroma innymi zagadkami, zaczeło mnie nurtowac pytanie dotyczace rozebrania drążka zmiany biegów. Otóż; jak mineła liczba 300 tysiecy przejechanych km, to zaczeły sie problemy ze wsadzaniem jedynki. otóż trzebabyło ją wsadzac przez dwójke. tj. najpierw 2 potem 1. A teraz, 2 wkłada sie przez 3, a że 1 przez 2 to trzeba zrobic kombinacje 3-2-1 i dopiero sie rusza, i tu jest moje pytanie; jak rozebrac ten cały tunel aby wymienic tą kule która zakańcza drążek. Bo wydaje mi sie ze to ona daje 'w tyłek'. Chyba ze to tylko takie odczucie, a mogło sie cos innego rozleciec. czekam na porady, Pozdrawiam Scaniairizar!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Nie wiem czy w zafirze to mozliwe ale moze skrzynia opadla na poduszkach lub calkowicie wypadly wiem ze w takim przypadku moze tak sie dziac.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23217#199145   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 dzieki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.