Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam do Was pytanie. Otórz mój kadett przeszedł wczoraj drobną naprawę zwiazana z wymiana przewodu paliwowego - stary pamietał chyba pierwsze kroki tego auta i już nie wytrzymał - wyciekało nim paliwo. Przewód ten został zastąpiony innym - z powodu braku odpowiedniego - troszkę węższym (tymczasowo). Jednak pojawił sie problem. Auto nie chce odpalac a jak odpala to szybko trzeba go przerzucić na gaz bo jak nie to gaśnie. ( pompa paliwowa działa) Czy myslicie że to wina węższego przewodu? czy podowu takiego zachowania szukac gdzie indziej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

jeśli podasz jaki to silnik to ci ktoś pewnie pomoże

sądzę jednak że jeśli jest zbyt mały przekrój przewodu to może nie dać tyle paliwa ile potrzebuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No i faktycznie przewód się pozaginał i benzyna nie miała jak przepływać. Po wyprostowaniu auto odpala - jednak przez to ze węzyk jest cieńszy to o jeździe na benzynie moge zapomniec aż do wymiany na nowy. Tak czy siak dobrze ze na gazie jeździ bez problemów :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

No i faktycznie przewód się pozaginał i benzyna nie miała jak przepływać. Po wyprostowaniu auto odpala - jednak przez to ze węzyk jest cieńszy to o jeździe na benzynie moge zapomniec aż do wymiany na nowy. Tak czy siak dobrze ze na gazie jeździ bez problemów :-)

Trzeba uważać przy kładzeniu węży gumowych (tych niebieskich lub przezroczystych jak się domyślam), bo są bardzo miękkie. Jednocześnie odradzam stosowanie tego typu wężyków w instalacji paliwowej. Wężyk w kontakcie z benzyną zmięknie, zrobi się mętny, ale nie to jest największym problemem. Grube węże gumowe w oplocie mają większą wytrzymałość mechaniczną oraz są odporne przez dłuższy czas na ogień. Wyobraź sobie sytuację, że doszło do zwarcie podczas jazdy i w komorze silnika pojawia się płomień. Cieńki gumowy wężyk w kontakcie z ogniem zaraz się przetopi i tryśnie benzyna. Wyłączenie silnika na początku niewiele pomoże, bo w układzie dalej pozostaje ciśnienie (nawet jak po odłączeniu zapłonu pompa paliwa przestanie pracować). Do paliwa stosujemy ZAWSZE przewody gumowe specjalnie do tego przeznaczone czyli najczęsciej czarne z grubymi ściankami, wzmacniane oplotem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności