Skocz do zawartości

Ręczne ssanie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam problem z moim kadziem silnik 1,3N , posiada ręczne ssanie. Ssanie jako tako działa tylko że po 2 sekundach po włączeniu ssania silnik sie dławi benzyną a gdy zaś wyłącze ssanie to gaśnie gdy dodam mu szybko gazu (silnik zimny) na ciepłym wszystko chodzi cacy. Co o tym myślicie?

Czy to może być wina lewego powietrza, które może pochodzić z luzów miedzy kolektorem wydechowym a łączeniem z tłumikiem przednim bo jest tam spory luz (pare cm)??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majkel87

witam

ja mam opla (seata) ibize 0,9 tez z ręcznym ssaniem i jak jest zimny to wyciągam na maxa i elegancko odpala i po chwili stopniowo wyłączam spróbuj pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

po prostu zalewasz go i gaśnie jak je wyciągasz na maxa to niema się czemu dziwić jak będziesz wyciągał je na wyczucie będzie ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

to jest tak że odpalam na maxa i stopniowo zmiejszam aż dojde do końca tylko że wtedy jak dodam gazu bez ssania to mi albo zgaśnie albo bedzie przerywać jak mu dam troszke wiecej pochodzi dobrze 2 sekundy i zacznie go całego telepać i zgaśnie i juz sie go nie odpali bo sie zaleje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

..... a może po prostu za szybko wyłączasz całkowicie ssanie. Spróbuj tak.... na zimnym wysuń do połowy i jak odpali, jedz już tak do pełnego rozgrzania silnika. Nie obce mi są te kombinacje, bo czasem mam okazje przejechać sie fiestą 1,1 i to samo..... za mało gaśnie, za dużo tez gaśnie i sie zalewa. Ogólnie masz pewnie rozregulowany gaznik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

leszek398, właśnie to chciałem powiedzieć wina leży w gaźniku

rozebrać , wyczyścić , dobrze wyregulować cały sekret

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Mam zupełnie te same objawy - zalewanie świec jak u saxpire. Kadet 1.3 rocznik 87 oczywiście benzyna.

Czy ktos potrafi mi fachowo pomóc? Rady w stylu postaraj się dzwignię sprzęgła ustawiać najpierw tak, a potem tak nie maja znaczenia, bo ja to własnie od kilku lat stale robię i to nie zapobiega zalewaniu. Podobnie rady w stylu wyczyść i wyreguluj gaźnik.

Silnik ma dobrą moc, dobrze wchodzi na obroty, ma dobre spalanie. Jak się rozgrzeje jeździ idealnie. Niestety,szczególnie zima, nie ma pewności czy dziś pojadę bez problemu czy będę wykręcał świece. Pytanie więc jest jasne- co konkretnie w gaźniku sprawdzić,

które miejsce odpowiada za tę bardzo dolegliwą wadę. Świece, przewody, aparat zapłonowy wymienione na nowe. Dziękuję z góry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności