Skocz do zawartości

Łożysko tylne moment dokręcenia - klucz dynamometryczny


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam . Czy do dokrecenia lozyska z tylu potrzebny jest klucz dynamometryczny , z tylu jest beben nakretka zespolona z podkladka brak miejsca na zawleczke. Pozdrawiam

 

 

popr. tytuł/DAROMV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale jak nie ma zawleczki powinno się to dobakać na maxa

 

[ Dodano: Pon Gru 08, 2008 22:17 ]

bo inaczej się odkręci nie orientuje się jakie tam są łożyska

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W C jest dosyć (ale bez przesady - nie na max) ale nie tak jak we Fieście :wink:

w B natomiast nie jest mocno

a kolega blekk, wpisałby może do profilu model budy - na przyszłość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do pytania, Corsa B 1,2 Combo.

Jak dokręcać z jaką siła czop z zawleczką. Słyszałem że na max'a i cofnąć 45 stopni !!

Będzie OK ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
FENIX2, stara szkoła tak mówi.... "na chama" i popuścić ćwierć, a może nawet pół obrotu, ale to się sprawdza w starym polonezie... nie wiem jak w Combo.. :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś już miał coś takiego u siebie...

 

na zakrętach w prawo jadąc na biegu slychać buczenie i ogólnie drży auto, natomiast jak jade na luzie to nic nie słychać, a jak jadę na biegu i wcisne sprzęgło to też dźwięk ustępuje.(to wszystko na zakrętach w prawo, na prostych i w lewo nic nie słychać)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
bulcu88, może "kończy się" frez na półosi....?, a może któraś z poduszek pod zespołem napędowym.... drżenia tak, ale to buczenie....?, może przegub, ale przegub raczej stuka, klekota, a nie buczy. Jak ostatnio ponosi Cię fantazja za kółkiem, to raczej stawiał bym na półoś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corsa C

1) piasta przedniego koła: 120Nm, następnie poluzować, dokręcić 20Nm + 90*, ewentualnie poluzować nakrętkę w celu ustawienia zawleczki

2) piasta tylnego koła (nakrętka czopa): 175Nm

3) zespół łożyska z piastą (combo, meriva)do wahacza podłużnego-belki":

nakrętki - 50Nm + 30* + 15*

Corsa B

1) piasta przedniego koła: 100Nm, następnie poluzować, dokręcić 20Nm + 90*

2) piasta tylnego koła (nakrętka czopa): 25Nm, ewentualnie poluzować nakrętkę w celu ustawienia zawleczki

3) czop do belki - nakrętki - 50Nm + 30* + 15*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności