Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Rozrząd w Kadet 1.6D

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!Mam Kadecika 1.6 Diesel i mam ostatnio problem z odpalaniem i zaczął mi kopcić.Podejrzewam,że przestawił mi się rozrząd o jeden ząbek.Chciałbym to sprawdzić,ale nie wiem,w którym miejscu są znaki.Czy mógłby mi któryś z kolegów napisać,w którym miejscu mam szukać znaków?Z góry dziękuję i Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

witam kolege też mam kadetta 1.6d zaczął kopcić , ustawiłem rozrząd u mechanika

i to samo szkoda pieniędzy .

znaki masz jeden na pompie - nacięcie na kole pompy powinno się zgrać

z taką strzałką na obudowie , drugi znak jest na kole zamachowym ,

a żeby sprawdzić ustawienie wałka rozrządu odkręcasz pompę od serwa i tam

powinno się zgrać .

 

U mnie trudne odpalanie zaczęło się wraz ze spadkiem temperatury ,

 

sprawdziłem ciśnienie na cylindrach - jest ok , wymieniłem końcówki wtrysków ,

wymieniłem świece żarowe , doprowadziłem dodatkwą masę do skrzyni ,

w rozruszniku wymieniłem elektromagnes i szczotki , myślałem że winą jest cofające się paliwo dlatego zamontowałem ręczną pompkę z zaworem zwrotnym

- i cały czas to samo jak temperatura spadnie około zera to nadal problem

z odpalenie długo trzeba kręcić ,a jak już odpali to trrochę podymi rozgrzeje się

i przestaje dymić .

 

Moje pytanie co jeszcze może być przyczyną ciężkiego odpalania ?

 

[ Dodano: Pią Gru 19, 2008 07:29 ]

Mam pytanie jaki kolega ma akumulator

Ja mam 64ah 580a

może mam za słaby i dlatego problem z odpalaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Ja mam kolego aku 62Ah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

nie znam tech silników ale mam kumpla co ma Kadeta dizla on podłączał jakiś przekaźnik pod maską i odpalał bez problemu. Inaczej też długo kręcił

może to wam nasunie jakąś podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

może słabo świece grzeją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55
loratan, właśnie o tym mówię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam tech silników ale mam kumpla co ma Kadeta dizla on podłączał jakiś przekaźnik pod maską i odpalał bez problemu. Inaczej też długo kręcił

może to wam nasunie jakąś podpowiedź

Ja tak musialem czasem robic tzn. poruszac przekaznikiem od swiec bo mialem nie boschowski a od forda. I ten od forda jak zagrzal swiece to robil slyszalne "pyk". Jak "pyk" nie bylo to swiecy nie grzal i mozna bylo krecic i krecic. Po wymianie na boschowskiego "pyk" juz nie bylo, ale bawienia sie z przekaznikiem rowniez.

 

Jesli swiece grzeja, kompresja jest, kat wtrysku jest ustawiony dobrze, rozrusznik sprawny (a nie ze na kablu polaczeniowym traci z 5V) to nie ma bata. Musi odpalic. Pokreci, pokreci ale odpali.

Kres zaczyna sie powyzej 10,15 stopni ponizej zera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

ja bym się jednak pokusił o wymianę świec i przekaźnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja mama w Kadziu przekaźnik Boscha i słyszalnie pyka... zapala całkiem ładnie tylko, że po zapaleniu muszę dodać gazu bo zgaśnie :) jak chwilkę potrzymam to wszystkie tłoki załapią i jest ok.

Co może być nie tak, że nie pali na jeden lub 2 tłoki? (wymieniłem wszystkie świece)

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous
lukasnarloch1, nie trzyma Ci kompresji na tym jednym lub 2 tłokach, taka to przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

oj kolego lukasnarloch1, musisz sobie troche poczytać o ogólnej budowie i zasadzie działania silnika, jak zadajesz takie pytania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

kolega się pewnie zupełnie nie zna na silnikach

trzeba zmierzyć ciśnienie w cylindrach

z tym musisz jechać do mechanika (do dobrego mechanika) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

domyślam się, ze trzeba zmierzyć ciśnienie na tłokach... jednak dziwi mnie to, że zawsze latem pali bezproblemowo, na wszystkich tłokach a zimą są takie problemy:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

.......to normalne... zima to prawdziwy test kondycji diesla (zapłon samoczynny przecież :drunk: ) a co jest potrzebne żeby ON się zapalił :(:drunk::drunk::| Ciesz się, że na razie nie ma takich mrozów i że w ogóle autko ci zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio było u mnie -10 i zapalił po kliku obrotach :| problem mam właśnie tylko z tym przerywaniem na zimnym silniku :( Chyba wybiorę się do mechanika)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous
lukasnarloch1, sprawdzenie kompresji owszem ale mnie zastanawia czy ssanie dział poprawnie skoro musisz dodawać gazu po odpaleni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio było u mnie -10 i zapalił po kliku obrotach :| problem mam właśnie tylko z tym przerywaniem na zimnym silniku :( Chyba wybiorę się do mechanika)

Sprawdz swiece czy wszystkie grzeja bo jak po odpaleniu kuleje a potem sie dziala dobrze to pewnie ktorys cylinder nie jest dogrzany (albo i kompresji brakuje - to ten gorszy przypadek).

 

A co do poprzedniego postu. W tym silniku nie ma ssania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous
Bradley, kolega lukasnarloch1, kilka postów wcześniej pisał, że wymienił wszystkie świece na nowe....... :|:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

szczerze to pierwsze słyszę żeby silnik był bez ssania :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.