Skocz do zawartości

Vectra 2,2 DCI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

W trasie co jakieś 130- 190 km spada moc silnika i prędkośc max do 100 km/ h. Na wyświetlaczu pojawia sie samochód i klucz. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znika do nastepnego razu. W mieście i na krótkie dystanse bez uwag. Co jest tego przyczyną?

 

 

Pozdrawiam Rich

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znika do nastepnego razu.

Samochód ten jak i inne są wyposażone w urządzenie diagnostyczne zapisujące kody usterek!! .Wiec należy jechać na komputer i sczytać powód tej zapalającej sie kontrolki!! .A następnie usunąć usterkę i wykasować błędy :wink: wszystko na ten temat :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczę na to, że któryś z forumowiczów wie juz o co chodzi w tym przypadku.

Widocznie nie wszystko wiesz! Tylko i wyłącznie odczyt błedu daje prawidłową diagnozę!. Nikt na forum z fusów, ani z kart nie wywróży przyczyny palącej się kontrolki . która to przez zaświecanie informuje ze mamy problem z urządzeniami elektronicznymi takimi jak np . czujniki , elektrozawory , przepływomierz . i wiele innych. Eksploatacja tylko narazi na większy wydatek np .laweta Aso itp. Więc wydaje mi sie ze skorzystanie z TCH-2 jest najrozsądniejszym wyjściem, zwłaszcza przy tym silniku!! :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam,

kasowałam i diagnozowałam i nic i w ASO i u siebie w serwisie .............sytuacja się powtarza co jakiś czas trudno.....gasze silnik i odpalam i jade dalej...jak ja pogonię powyżej 130km/godz na trasie to czasami się załancza kluczyk i samochodzik....gasze auto i odpalam, jade dalej.........pozdrawiam,

ps

ciekawe czy dzieje się tak we wszystkich viki c z dieslem czy tylko 2,2???

pozdr

Basik

 

[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 14:40 ]

Rich, Witam,

kasowałam i diagnozowałam i nic i w ASO i u siebie w serwisie .............sytuacja się powtarza co jakiś czas trudno.....gasze silnik i odpalam i jade dalej...jak ja pogonię powyżej 130km/godz na trasie to czasami się załancza kluczyk i samochodzikBlaupunkt PolskaTo nie radio - to Blaupunkt! Punkt na Plus do Twojego samochoduwww.blaupunkt.pl....gasze auto i odpalam, jade dalej.........pozdrawiam,

ps

ciekawe czy dzieje się tak we wszystkich viki c z dieslem czy tylko 2,2???

pozdr

Basik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barbara zmien mechanikow

a to ASO omijaj szerokim lukiem

diagnoza a pozniej usuniecie usterki -tak sie to robi

a nie diagnoza ,kasowanie bledow i zlanie tematu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam mówicie samochdzik i kluczyk ,w niektórych autach są to ustawienia dotyczące przebiegu po którym nalezy zrobić wymiane leju filtrów a natępnie ustawia sie nastepny termin -auto będzie chodzic dobrze sami tak twierdzicie --lecz będzie sie bronić ograniczając czas pracy lub prędkość nie znam jeszcze vc zbyt dobrze ale może posiada tą pocje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności