Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam Posiadam Vectrę C z 2004 r. z silnikiem 2,2 tdi i ten sam problem spadek mocy po przekroczeniu 130 km/h, byłem na diagnozie TECH-2 i wyświetla błąd nr P 0234, czyli obwód regulacji ciśnienia ładowania. Bład ten teoretycznie nie występuje, gdyż odchylenie jest ujemne, czyli błędu nie ma. O co tu chodzi. ASO powiedziało, że zawór ERG jest do wymiany lub przerwany któryś z przewodów podciśnienia (były sprawdzane i są dobre). A więc ? Proszę o poradę w tym zakresie, co robić. Z góry dziękuję za pomoc. PS: Podobno wymiana ERG nic tu nie da, ale ASO upiera się przy tym (chyba dlatego, że koszt tego jest ok. 1000 zł).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16054-vectra-22-dci/page/2/#findComment-186565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 W trasie co jakieś 130- 190 km spada moc silnika i prędkośc max do 100 km/ h. Na wyświetlaczu pojawia sie samochód i klucz. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znika do nastepnego razu. W mieście i na krótkie dystanse bez uwag. Co jest tego przyczyną? prawdopodobnie przeladowuje sie turbina, diagnostyka komputerowa nic tu nie wykaze. u mnie bylo to samo, przyczyna byl czujnik ciśnienia doładowania koszt w ASO okolo 350 zl, zamowiony w internecie okolo 250 zl. pozdrawiam [ Dodano: Nie Mar 15, 2009 22:05 ] WitamPosiadam Vectrę C z 2004 r. z silnikiem 2,2 tdi i ten sam problem spadek mocy po przekroczeniu 130 km/h, byłem na diagnozie TECH-2 i wyświetla błąd nr P 0234, czyli obwód regulacji ciśnienia ładowania. Bład ten teoretycznie nie występuje, gdyż odchylenie jest ujemne, czyli błędu nie ma. O co tu chodzi. ASO powiedziało, że zawór ERG jest do wymiany lub przerwany któryś z przewodów podciśnienia (były sprawdzane i są dobre). A więc ? Proszę o poradę w tym zakresie, co robić. Z góry dziękuję za pomoc. PS: Podobno wymiana ERG nic tu nie da, ale ASO upiera się przy tym (chyba dlatego, że koszt tego jest ok. 1000 zł). mialem podobne problemy, winny byl czujnik ciśnienia doładowania, koszt w ASO okolo 350 zl, zamowienie w internecie okolo 250 zl. aczkolwiek warto tez sprawdzic zaworek regulacji spalin. poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16054-vectra-22-dci/page/2/#findComment-185768 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam. Mam problem bardzo podobny jak kolega ''james1975'' w oplu signum 2.0 dti. 2003r Przy dość dynamicznej jeździe ok 4000 tys obrotów wyskakuje samochodzik z kluczem i spadek mocy. Po zgaszeniu silnika problem znika etc. Myślałem że to przepływomierz jednak wybrałem się na tech i wyszedł błąd:"P0234- obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie", no i tu pytanie się pojawia czy winnym i u mnie może być ten: czujnik ciśnienia doładowania I gdzie on jest ten czujnik, bo wiem że na podnośniku gdy sprawdzałem podwozie był właśnie jeden czujnik ( mniej więcej w połowie szerokości silnika ) lekko uszkodzony ale pan z opla powiedział że to nic nie szkodzi, więc może to właśnie ten czujnik...? No i jeszcze pytanko do james1975 czy wymiana pomogła??? poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16054-vectra-22-dci/page/2/#findComment-176402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 k, bo wiem że na podnośniku gdy sprawdzałem Na jakim podnośniku!! czujnik doładowania jest na kolektorze dolotu!!. .i patrząc stojąc z przodu samochodu!! to na samej górze silnika!! .a nie pod nim!! z reszta sa tematy o recyrkulacji! gdzie sa fotografie tak w zwykłym EGR.Jak i z elektronicznym!! I sa tam pokazane miejsca tych czujników!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16054-vectra-22-dci/page/2/#findComment-176275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Dzięki za info. Czyli jednak to nie to miejsce o którym myślałem. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16054-vectra-22-dci/page/2/#findComment-175222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ja tez mam te same problemy. W moim przypadku to zatarta turbosprężarka. Czy ktoś ma do polecenia firmę w okolicach Warszawy, która zajmuje się regeneracją/sprzedażą nowych/zregenerowanych. Nowa w ASO to prawie 5 tys. a zregenerowana GM-a to 3 tys. Pozdrawiam. [ Dodano: Sro Maj 06, 2009 14:44 ] Mnie też wymienili (Opel Nivette) ten czujnik ale to nie pomogło. Za drugim razem stwierdzili zatarcie turbosprężarki. Teraz chcę to zweryfikować w innej stacji bo koszt wymiany to 3.5-5 tys w zależnosci czy regenerowana czy nowa. prawdopodobnie przeladowuje sie turbina, diagnostyka komputerowa nic tu nie wykaze. u mnie bylo to samo, przyczyna byl czujnik ciśnienia doładowania koszt w ASO okolo 350 zl, zamowiony w internecie okolo 250 zl. pozdrawiam poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16054-vectra-22-dci/page/2/#findComment-169564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.