Skocz do zawartości

Pomocy, szarpiąca Astra 1,7 TD


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Szarpie niemiłosiernie pod czas rozpędzania, ale nie zawsze, to najbardziej do bija

 

[ Dodano: Czw Lis 30, 2006 20:06 ]

Szarpie niemiłosiernie pod czas rozpędzania, ale nie zawsze, to najbardziej do bija

 

Pocżatkiem tego była wymian wtrysków na nowe bo zdaniem znajomego mechanika lały ( zaznaczam znajomy, nie wziął nic za wymianę więc wykluczam naciągnięcie na wymianę)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek,

To są cytaty :

 

Astra 1,7DTL szarpanie silnika - Rok walczyłem z szarpiącą Asrtą 1,7DTL. ( Szarpanie w zakresie obrotów 1400 a 1600). Różni mechanicy mówili, że winna jest pompa wtryskowa, sprzęgło. Wszystko zostało sprawdzone i nic to jednak nie pomogło. Postanowiłem sprawdzić poduszki podtrzymujące silnik, mechanik obejrzał i mówił, że są OK. Ja jednak postanowiłem je wymienić, zaczynając od tej nad skrzynią biegów. Po wymianie szarpanie całkowicie ustało, różnica pomiędzy poduszką starą a nową polegała na tym, że stara nie była popękana ani guma nie odkleiła się od części metalowej

 

Ja mialem to samo przed swietami szarpalo mi i drzalo Wielu mechaniorow stwierdzalo ze wina w poduszkach gdyby nie moja dociekliwosc wymienial bym je ale : Wina byla w drazku STABILIZATORA -> koncowka byla oderwana od wachacza to jest dosc czesty przypadek ostatnio oderwala mi sie 2 -> teraz mam 2 wymienione i Piknie smiga. Radze skrecic kola i popatrzec czy wszystko jest tak jak powinno byc.

 

. Szarpiący dtl - wskazowka dla tych, co dalej walcza z szarpiacymi dtl-ami przy probie przyspieszenia po zejsciu z obrotow. W moim przypadku wymiana poduszki skrzyni biegow nie rozwiazala sprawy do konca, wiec pojechalem do specow od diesli w miescie. Okazalo sie, ze mam wywalony amortyzatorek przy pompie wtryskowej (bosch). jego wymiana wyleczyla mojego asterixa z szarpania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość Anonymous

Mam Astre 2 1.7 TD 1998r po zapaleniu na zimnym silniku autko zapala bez problemu i chodzi ładnie aż po chwili dostaje dużych drgań od strony silnika ,po czym drgania ustają i za chwile zas sie zaczynają ,dzieje sie tak na przemian do czasu gdy auto sie rozgrzeje i wszystko to na biegu jałowym.pompe wykluczyli,świece były sprawdzane czy grzeją bez wyciagania wtrysk jeden lał więc został wymieniony już sam nie wiem co to moze być .Przy dodaniu gazu podczas wstrzasów auto nie jedzieaż do chwili gdy go dobrze przegazuje.Po rozgrzaniu pracuje dobrze.Raz na postoju gdy auto było zapalone wskazówka od predkościomierza lekko sie unosiła i opadała co to może być

 

CZY KTOS MI POMOZE I ODPISZE!?? BARDZO PROSZE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności