Skocz do zawartości

Opel Zafira 2.0 TDI nie odpala po wymianie akumulatora


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam opla Zafirę.

Przed świętami padł mi akumulator jak zrobiło sie troche zimniej (około -3 st.).

Samochód ma niecałe 4 lata.

Kupiłem nowy akumulator i wymieniłem.

Po wymianie rozrusznik kręci (całkiem przyzwoicie czyli akumulator ok) antomiast samochód nie chce odpalić.

 

Nie wiem co jest grane. Raz miałem tak że samochód nie chciał mi odpalić (ze 2 miesiące temu). Pomogło (tak sądzę) zamknięcie samochodu i otworzenie (przypuszczałem że może inmobilajzer coś zablokował). Nie wiem czy ma to znaczenie ale dopisałem aby opis był kompletny.

 

Samochód serwisuję i jak trzeba będzie to zabiorę go do serwisu, ale może jest jakaś prosta metoda odpalenia?

 

Dodam, że nie jestem amatorem "grzebania" w samochodzie.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.wypada sie przywitac

2.opisac dokladniej co sie dzieje przy odpalaniu

np czy mrugaja jakies kontrolki

czy slychac pompe paliwa

itd itp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam serdecznie!

 

Tak się przejąłem tym problemem że o manierach zapomniałem.

Od dawna nic przy samochodzie nie robiłem samodzielnie. Dziś wymiana akumulatora jest dla mnie nie lada wyczynem, ręce mi zmarzły, klucze mi wpadły nie tam gdzie trzeba etc. ...

 

Tak jak napisałem, rozrusznik kręci i jak dla mnie wszystko jest ok. Lampki kontrolne wygladają raczej w normie.

Co do pompy paliwa to nawet nie potrafię stwierdzić czy kręci czy nie.

 

W zasadzie sprawa wygląda tak:

- albo można zrobić coś prostego (np na forum gdzies przeczytałem że może kluczy sie rozkodował)

- albo jutro będę wzywał lawetę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie kluczyk rozkoduje to nie dziala otwieranie z pilota

wiec to nie to

mozna zgubic kosc immo z klucza