Gość Wrzosek Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam. Mam pytanie odnosnie chlodzenia w aucie. Aktualnie wiatrak mam podlaczony na krotko. Na zegarach nie pokazuje temp silnika (tzw caly czas tak jakby byl zimny). Przez nagrzewnice leci chlodne powietrze (to akurat usprawiedliwia podlaczenie wiatraka na krotko). I skad moje pytanie. Czy termowlacznik wentylatora chlodnicy pokazuje rowniez temp na zegarach? Nie mam doswiadczenia z zadnym Oplem, jak do tej pory naprawialem tylko swoje Fordy No i co jest bardziej prawdopodobne? awaria termostatu czy termowlacznika? Chcialbym sie tez dowiedziec gdzie go szukac bo zauwazylem ze mam kupe jakichs zlaczek w aucie Auto to Kadett 1.3 z 89r.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Czy termowlacznik wentylatora chlodnicy pokazuje rowniez temp na zegarach?nie czujnik na zegary jest osobno przewoaznie kolo termostatu a czujnik wentylatora w chlodnicy wymien termostat drogi nie jest sprawdz podlaczenie czujnika na zegary koncowke do masy jak zegaru pojda do gory to czujnik padniety   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wisniaplc Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 a czy jak zostwisz samochod na biegu jalowym na pare minut to wskazik sie podnosi?? jesli tak to termostat do wyminy, przy normalnej jezdzie temperatura sie nie podniesie bo bedzie non stop otwarty termostat....... a co do tego ze wiatrak sie nie wlacza sam to termowlacznik zapewne do wymiany (nie jest drogi)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 przy normalnej jezdzie temperatura sie nie podniesie bo bedzie non stop otwarty termostattermostat otwiera sie przy okreslonej temperaturze a nie podczas jazdy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wisniaplc Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 no wiem ale skoro jest padniety bedzie otwaty non stop a skoro bedzie otwarty non stop to temperatura podczas jazdy sie nie podniesie tak o to mi chodzilo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 moze pasc w pozycji zamknietej wtedy latwo o uwalenie uszczelki albo glowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Czy termowlacznik wentylatora chlodnicy pokazuje rowniez temp na zegarachW aucie masz 3 czujniki temperatury:-włącznik wentylatora w chłodnicy -czujnik temperatury dla zegarów na górze kolektora ssącego (kanał idący na 1wszy cylinder) -czujnik temperatury dla komputera, jest w kolektorze ssącym pod przepustnicą (od strony grodzi)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasnarloch1 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 włącznik wentylatora w chłodnicy w 1.6d miałem zepsuty, kupiłem nowy, zepsuł się po 3 dniach:/ Teraz planuję zrobić włącznik w środku samochodu, który będą włączał jak temperatura drastycznie wzrośnie:D Bo nie ma sensu co chwilkę kupować nowego czujnika;/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wrzosek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 moze pasc w pozycji zamknietej wtedy latwo o uwalenie uszczelki albo glowicy jesli padlby w pozycji zamknietej to silnik by sie nagrzewal a z nawiewu leci powietrze chlodne )dobrze mysle, czy nawiew to obieg razem z chlodnica?). lekko sie nagrzewa podczas jazdy z zimnego na chlodne wiec termostat chyba jest ok. co najwyzej moglby pasc w pozycji polzamknietej ale to chyba malo prawdopodobne. jutro sprawdze czujnik temp i ten termowlacznik. poprzeczyszczam przewody bo mozliwe ze zasniedzialy i dam znac co i jak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Wrzosek, na zamkniętym to zagotował byś silnik a z nadmuchu grzało by jak z pieca a nie chłodne leciało,termostat puszcza przepływ płynu na chłodnicę a jak leci ledwo ciepłe to masz nie domknięty,płyn ciągle przepływa przez chłodnicę i się studzi Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16328-wiatrak-na-krotko/#findComment-209099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.